23 Mayıs 2009 Cumartesi

Tatilden 2 eğlence

Senin o bir o yana bir bu yana salladığın totonu, havada duran kollarını yerrriiiimmm....

Araba ve bebekle oynamanın kesinlikle genlerden gelen birşey olduğunu ve cinsiyete bağlı olarak baskın olduğuna inanıyorum.

Hiçbir şekilde arabayla oynaması için yönlendirilmedi. Ne kadar arabası varsa o kadar ayıcık vb. oyuncağı var ama Çınar yine de gidip arabalarla oynamayı tercih ediyor.

Elinde araba bütün evi bu şekilde dolaşıyor. Bir de şimdilerde sürerken dudaklarıyla hava çıkartarak sesini taklit etmeye çalışıyor erkekim.

Yürüme konusunda daha da uzmanlaştık. Şöyle ki; daha az düşüyor, kolların havada kalma süresi daha az ;)) Kollarını direksiyon olarak kullanıyor. Onlarla hem yön veriyor hem de dengeyi sağlıyor :)

21 yorum:

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

maşallahhh çınara ya, yasmin su da aynen bu pozla yürümeye çalışıyor,çınar elleri havada dengede durmaya çalışırken yasmins us sanki elini cebine koymuş gibi yanlarına yapıştırıyor :)) ama çoook tatlı çımış videosu yaaa,öp yasmin su yerine sermin,bu yakışıklı ton ton yanaklı oğluşunu,hemde koooocamanca :))

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

nasıl şimdi tam iyileşti mi çınar? canım ya onlar hasta olmasında biz olalım,kuzum benim işallah çabuk atlatır ishalini.

durununannesi dedi ki...

Küçük adam çook tatlı annesi yaa.Bu işte bir yanlışlık var Duru'da arabalarla oynuyor:)Kızımın bir sürü oyuncağı var ama hiç bebek almamışız yazıyı okuyunca farkettim.O da bazen babasının model arabalarıyla oynuyor:)Kocaman maşallah walla,hiç düşmeyeceği güzel günler dileriz.

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

sermincim izlerken elimi uzatıp her tarafını sıkmka geldi kuzumun ya :) ahh keşke bende orda olsaydım siz tatil yapardınız ben zevkle ona bakardım :)

Rahsan Collyer dedi ki...

Ne kadar uzamış saçları Çınar'ın?? Her zamanki gibi pek yakışıklı. Sarışın girl friend'ini de görmedik sanma, tatil aşkı diye buna denir:))

Burcu dedi ki...

Ya ben de bu araba-bebek oyuncak seçiminin genlerle alakalı olduğunu düşünürüm hep. İstinalar vardır elbet. Yalnız eeklerlerken jet hızıyla ürüyor arabayı gözümden kaçmadı :) Gerçek arabayı kullanırken de bööle olursa yandık :)

Merve dedi ki...

uzun zamandır vıdeoları ızleyemıodum telf.den baglandıgım ıcın sımdı ızledımmm telefonla konusmasıı superr Tugra da aynı seslerı cıkarıoo vıdeo baslayınca Tugra konusuoo sandımm :))
4 gunluk kısa bı tatıl hepınızee ıyı gelmıştırr cok sıcaklar bastırmadan gıtmenız ıyı olmusss..
saclara bayıldımm, her tarafaı esıt uzamışş bızımkının on yanlarda yokk babamız tutturdu kestırelım duzgun cıksın dıyeee mucadele edıoyorum bakalım nolcakkk :/
veeeee toplucaaaaa MAAŞALAHHHHH dıyorummmm veee opuyoruuummmmm...
umarımm bu hafta ıcıı bendee bısılerr yazaabılıcemmm ..

Merve dedi ki...

uzun zamandır vıdeoları ızleyemıodum telf.den baglandıgım ıcın sımdı ızledımmm telefonla konusmasıı superr Tugra da aynı seslerı cıkarıoo vıdeo baslayınca Tugra konusuoo sandımm :))
4 gunluk kısa bı tatıl hepınızee ıyı gelmıştırr cok sıcaklar bastırmadan gıtmenız ıyı olmusss..
saclara bayıldımm, her tarafaı esıt uzamışş bızımkının on yanlarda yokk babamız tutturdu kestırelım duzgun cıksın dıyeee mucadele edıoyorum bakalım nolcakkk :/
veeeee toplucaaaaa MAAŞALAHHHHH dıyorummmm veee opuyoruuummmmm...
umarımm bu hafta ıcıı bendee bısılerr yazaabılıcemmm ..

edanik dedi ki...

çok yakışıklı çokkkkkk:)
tatil bizde istiyoruz ama nereye gideceğimiz hakkında bi fikrimiz pek yok.gittiğiniz yerden memnunmu ayrıldınız?önerebilir misiniz Doruk azmanına:)

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

böyle yeni yeni yürürken zombilere benziyolar. dengede durmaya çalışmak, ilerlemeye çalışmak.. hepsi üst üste geliyor. kelle bazen ağır basıyo hoop gümm...
biz bu kadar çok düşsek kesin kırarız bi yerlerimizi.

Naile dedi ki...

maşallah çırnarcığıma yerim ben de kolları popoyu. Araba konusunda da haklısın, bizimki de daha arabası pek yoktu, gözlük kabını araba gibi sürmeye başlamıştı :) Bir de top oynamayı çok seviyor bizimki.

Geveze Kalem dedi ki...

İşte ben bu hallerine bayılıyorum!:)) İzlerken çok gülümsetti Çınar beni. Kocaman maşallah ona. Adı gibi uzun ve sağlıklı bir ömür sürsün dilerim.:)
Sevgiler...

(Siz beni Renkli Tasarımlar olarak biliyorsunuz, şaşırmayın.;-))

Sermin dedi ki...

Yasemincim öyle ellerini ceplerine koyar gibi gitmesi bizde de var. çok tatlı oluyor o zamanda. omuzlarını kaldırıyor bir yandan da. kafa hafif yana düşmüş :))Biraz daha iyiyiz. dünden beri tekrar başladı ishali ama ilk baştaki gibi 15 kez değil en azından.

Sermin dedi ki...

Duru'nun annesi istisnalr kaideyi bozmazmış :)) ee siz de almazsanız o d arabalarla oynar di mi!

Elçincim bir daha ki tatile sen de gel. ne süper olur. alan memnun veren memnun hesabı.

Rahşancım sarışın seviyor geçekten yaa. sarışın kızlara, ablalara öööööle bakıyor sorma :)

Sermin dedi ki...

burcucum ben de onun o jet hızıyla sürmesine hastayım. kendini kaptırıp gidişi var ki sorma

mervişcim tontişten mahrum bıraktın bizi ama. saçlar konusunda babamızla mücadele halindeyiz. o kestirelim diyor. sanırım bugün gidip biraz kısalttıracağım.

Sermin dedi ki...

Edanik geçen sene WOW Bodrum Resort'a gidip müthiş memnun ayrılmıştık. Kompakt bir tatil köyü. herşey bir arada. Evimiz havuzun hemen yanındaydı. çınar'ı uyutup, kamerasını koyup havuza gidiyorduk havuzdan çekiyordu. Çocukla çok rahat edilecek bir yer. evinizi havuza yakın olarak rica etmek koşuluyla. denize biraz yürüyorsun ama çok güzel bir yer. Bir de Magic Life'lar çocuklar rahat edilecek yerlermiş öyle duydum.
Bunun dşınıda biz 19 mayıs da Joy Nashira'ya gittik. recep İvedik'in çekildiği otelmiş. Havuz çok olduğu için insanlar üstüne üstüne gelmiyor. Yemekleri çok iyi değildi ama otel temizdi. güzel beğendik. ama daha iyileri de var. önerebileceğim başka yerler aklıma gelmiyor şu anda.

Sermin dedi ki...

Hülyacım düşe kalka alışıyorlar. usturuplu düşmeyi öğreniyorlar. çınar elinde birşey de olsa ellerinin üstüne düşmeyi öğrenmiş. şimdiye kadar öyle kötü bir düşüşümüz olmadı. bir de bizim babamız biraz abartıyor böööle gölge gibi peşinde. daha çaktırmadan korusa onu çınar daha rahat gider bence. ay tunacııımın yürüyüşünü de mi göreceğiz? tombik tombik sallar popuşunu.

Sermin dedi ki...

Nailecim yaratıcı çocuklar bunlar kendi arabalarını kendileri yapıyorlar. ama bak ne güzel. hayali oyun oynuyor. arabaymış gibi oynamış kutuyla. maşallah.

Geveze kalem teşekkür ederiz :)

AYÇA dedi ki...

Ne kadar hevesli yürüyor ya maşallah...Bu arada tulumada bayıldım.Sanırım mothercare de vardı.Aradım ama bulamadım.Çok tatlı Çınar.Demir de öyle sadece arabayla oynuyor hiç bebeklere eline bile sürmüyor :)

Sermin dedi ki...

ayçacım hemen tükenmiş bu tutlumlar ama bugün tunalı mothercare'de gördüm 12-18 ay vardı. hemen yarın koş al tükenmeden bence. sevgiler.

AYÇA dedi ki...

hihhh inanmıyorum.çok sevindim.saol :))