27 Mayıs 2009 Çarşamba

Pişti


Akşamüstü keyifsizliği telefonda "hadi oğlanları alıp biryerlere gidelim" cümlesiyle bozuldu.

Hemen üstümüzü giyip Armada'ya gittik. Aaaa bi baktık Efe'yle Çınar pişti olmuşlar. Baştan aşağı aynı kıyafeti giymişler. Çok tatlılardı. Birbirlerini görünce çok sevindiler.

Görenler ikiz mi diye sordu :) Amaaaan dedik 14 aylık 2 afacan ve ikizler. Bir ara ben Evin'i yalnız bıraktım canavarlarla, bir ara da Evin beni. O zaman anladım ki ikiz çooooooook zor. Bibirlerinin suluğunu istemekle başladılar. Bi biri mızıldıyor, bir diğeri.

Evin'in yanına gittiğimde "Sermin yetiiiiiiş" diye beni bekliyordu. İkiz bebekler 3 yaşına kadar zor ama sonrasında çok rahat. Çınar'a hamile olduğumu öğrendiğimde ikizdir inşallah diye çok dua etmiştim ilk başta. İyi ki dualarım kabul olmamış ;)

Günün sonunda çocuk parkının önünde yemek yedirme gafletinde bulunduk bir de. Sürekli mama sandalyesinden atlamaya, parka gitmeye çalıştılar.

Bir de benim oraya giderken çocuklarla beraber oturup Whopper yeme hayalim vardı. Şansımızı deneyip, hayallerimizi gerçekleştirmeye karar verdik. Onları parktan uzakta biryerlere götürdük ve kırılan biberon, yere atılan patates kızartmaları, ıhhh, mıhhh melodileri eşliğinde hamburgerlerimizi yedik (sanırım!!)

Bir daha Armada'ya alınır mıyız bilmiyorum ama bizi gören pek çok çocuksuz çifte ve bekarlara uzun bir süre çocuk sahibi olmama fikri verdiğimize eminim.

Posted by Picasa

13 yorum:

Burcu dedi ki...

Aaaaa benim mekanım!! :) Yalnız fotoları görünce çok güldüm harbiden kotuna kadar pişti olmuşlar! Çok şekerler.. Sermincim, bizimkiler bir 3-4 ay sonra daha iyi olacak bence. Artık kaydıraktan kendi başlarına kayabilecek duruma geldiler mi, whooperlarımızı rahat rahat yiyebiliriz diye umut ediyorum!! Çok mu iyimserim örtmenim??

cailperi dedi ki...

sermin bayıldım
evinin bebesi de coook sirin..aynı yasıt olmaları da accaip avantaj..
:D
ne guzel ne guzel:)

yarın odtu ye gelebilicekmisiniz? bulusalımmı:)

Naile dedi ki...

çok şirin olmuşlar ya. Serminciğim saçlar da bigün gidecekti çok sıkma canını (gerçi ben hala sıkıyorum ama bakma sen bana yine de alışıyosun). Yeni fotolarını bekleriz Çınarişko her haliyle yakışıklıdır yahuu :)

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

ne kadar tatlılar iki kuzuda:)

aslında keşke çocuklara yönelik bir alışveriş merkezi kurulsa ankara da ...istanbul da açıldı böyle bir yer...

header a bayıldım ellerine sağlık :)

sinem dedi ki...

Ah be Sermin'im hipnotize olmus gibi herkes ayn1 magazalardan alisveris yaparsa daha cook pisti olursunuz . Alin isportadan bak kimse pisti olur mu:))saka bir yana cook tatli ikiside .gün gectikce sana benzetiyorum ben .

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

ikizlere hamile bi arkadaşım var. umarım okumuyordur bu yazıyı :))
ikisine de çok yakışmış jean ve t-shirt kombini. pek yakışıklı zamanları geldi artık zaten bebelerin.

Evin dedi ki...

(Efe'nin annesinden :) )
Serminciğim, fotolar harika çıkmış:) çok tatlılar maşallah yaa. yorumlarda bizi de yazan herkese sevgiler, hepiniz çok tatlısınız:)
Burcucuğum, evet mekan senin fikrinden çalıntı zaten; sen o saatte işten çıkmamıştın daha. kukla teklifin de süper. tabii bir bakıcı da olursa. çünkü yemek yenilecek bir yere gidip de bizim durumumuza düşmek gerçekten korkunç!! yılın komedi videosunu izlemek isteyen, armada burger kingden o günün kamera kayıtlarını isteyebilir; eminim izleyip saatlerce gülmüşlerdir halimize:)
Çınarişkom, yeni kısa (! ben de kestirdiğinde kısa olacak sanıyordum) saçların hayırlı olsun tatlım. ben kesim resimlerini yolluyorum annene; söyle de koysun siteye, herkes görsün yeni halini
sevgiler:)

annesininoglusu dedi ki...

ay çok tatlılar:)

Hülya dedi ki...

çok tatlılar Allah bağışlasın...Armadaya bizde sık kaçıyoruz aynı ümitlerle ama ne yediğimizi bilmeden kalkıyoruz acelesinden...armadada neresi burası anlayamadım ben yahu :))))

Sermin dedi ki...

Burcu sen Evin'e Evin de bana öğretti burayı zaten. Sanki biraz fazla iyimser geldin bana da ;)

Siboşum geleceğiz inşallah.

Nailecim yok yaa alışamadım başka çocuk geldi sanki.

Elçin öyle mi bilmiyordum öyle bir alışveriş merkezi olduğunu. adı ne peki?

Sermin dedi ki...

Ah be Sinem'im haklısın. Olsun kardeş gibi ne güzel. Bayılırım aynı giyinmeye, bebişlerin giyinmesine.

Hülyacım evet çok yakışıklılar bu aylarda. Çınar şu anda pek öyle dğeil yeni saçlarıyla ama :(

Evincim çok güzeldi herşeye rağmen. sağol cnm.

Sermin dedi ki...

Annesininoğlusu teşekkür ederiz.

Yağmurcum Burger King'in arka tarafı :)) Sevgiler

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

önerinde de kesinlikle haklısın sermin,aynen bende yeni evlileree aamnn yapmayın erkenden gezin tozun diyorum,çok tatlılar ama işte bize hiç fırsat yok;)))