29 Mayıs 2009 Cuma

İlk Saç Traşım



İlk saç traşımızdan hiç memnun kalmadım. Sadece boyunu kısaltması için götürmüştüm.
Dedim ki" önlerini çok çok az alın, modelini değiştirmeyin, sadece biraz daha kısaltın."

Kendi kuaförüme götürdüm ama kuaförün sahibi orada olmadığı için orada çalışanlardan birine kestireyim bari dedim.
Neden beklemezsin ki ertesi güne kadar. Bekle yarın kestir işte adam gibi.
Hiç bilmediğin birine kestirirsen böyle olur işte.

Kırt kırt kırt.....
Ben: Kısaltmıyorsunuz di mi?
Kuaför: Yok yok abla kısaltmıyorum.

Kırt kırt kırt...

Ben: Ama üstlerini kesiyorsunuz.
Kuaför: Yok yok kat veriyorum.
Ben iç ses: (herhalde böyle hafif şekil verecek)
Ben dış ses: Ay sanki kısaldı gibi daha kesmeyin.
Kuaför: Az kesiyorum merak etme abla.

Kır kırt kırt kırt....

Ben: Önünü az kesin demiştim.
Kuaför: Gözüne girmeyecek şekilde kesiyorum.
Ben: Hıı tamam önü çok kısa sevmiyorum da.

Kırt kırt kırt....

Kırt kırt diye diye kesti de kesti. Bittiğinde başka bir çocuğun elinden tutup, gidiyormuşum gibi hissettim.
Bütün akşam baktım baktım, pişman oldum. Keşke kendi kuaförümü bekleseydim dedim.
Çınar çok akıllı durdu, oturdu. Hiç sesi çıkmadı.
Buna rağmen yamuk kesmiş.
Ertesi gün gidip düzelttirdim.
Çıkarken de sordum.
"Ne zaman uzar?
1 haftaya uzar mı? ;)"
Posted by Picasa

28 yorum:

Burcu dedi ki...

Sermin biliyor musun bence eskisinden çok daha güzel olmuş. Yüzü gözü açılmış, güzel kara kara gözlerini göremiyodum artık saçından, kesinlikle pişman olmamalısın. Ben de kestircem zaman bulunca ama benimkinin uslu duracağını hiç sanmıyorum. hele benim kuaföre ilk götürdüğümde sadece önünü kısaltması için 10 metre uzaktan görünce basmıştı yaygarayı sanki anlamış gibi!

AYÇA dedi ki...

:))) yazını okurken kendimi gördüm.Ama inanırmısın 1 haftaya kadar uzuyor.Bi daha kestirmeyi düşünmüyorum.Yine de olsun rahat etmiştir.Eve geldim ağlıyacağım nerdeyse ama neyse uzadı :)

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

kız olsaydı diyecektim ki "ömrünün ilk kuaför kazası hayırlı olsun"
şaka bir yana çok yakışmış bence de. ayrıca annemin hep dediği gibi "kökü onda diil mi şekerim" gene uzar

Unknown dedi ki...

aman be Serminim ne ararsın saç kestirmede...
bırak lokum gibi kalsın lokum gibi erkeğimde :))

Sermin dedi ki...

burcucum sağol içime biraz da olsa su serptin.

ayçacım uzuyor mu ohhhh...gerçi bugün bir erkek berberine gidip kenarlarına hafif daha kestirip şekil verdireceğim. şimdi pek şekilsiz yaaa

Sermin dedi ki...

Hülyacım aslında haklısın kuaför kazası oldu.erkek berberine götürsem hiç olmazsa keseceğim diye tutturMAZDI. Hep kesmek için ısrar edenler bayan kuaförleri değil mi normalde!

Fubdacım ne biliiiim amaaan. babası yüzünden hep. kız zannediyorlar diye sinir oluyor. bugün böyle de kız sandılar valla.

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

sermin
bi de çok zayıflamışsın
tebrik eder kıskanırım :))

Naile dedi ki...

ben o uslu uslu oturan kuzuyu yerim yaaaa, maşallah nasıl da akıllı. Yok anacım benimki bir felaket babasının dediğine göre baya bir ağlamış.Çınarşikom her haliyle yakışıklı. Uzun saçlarla çok pis yakarım havasındaydı ama eninde sonunda kesilmeliydi. Erkek adam sonuçta :) Bizimkinin son halini görsen, ön kısmı beğenmedik sonradan daha da kısalttırdık asker traşı mı desem okul traşı mı desem bizimki kaç haftada uzar acaba :)

saricizmeli dedi ki...

Bu kuaförlerin bekletmeleri, saçma sapan konuşmaları ve ısrarları delirtici:)) Dün 1 saat bekletti beni (ki randevulu gitmiştim), abuk subuk ne bulsam da konuşsam çabalamalarında tatil ne zaman diye sordu, x zamanında dedim, allah hayırlı etsin dedi:)) Saçınızın rengi çok güzel gölge yapalım denemesinde bulunmamasını da bir saat bekletmesine verdim;)

Kuaförlere hışım faslından sonra, çınar her zamanki gibi pek yakışıklı olmuş. Aklındaki olmadığı için yadırgadın sanırım. Fevkaladenin fevkinde;)

Sen Gelince dedi ki...

Güle güle uzatsın küçük delikanlı:) Bence gayet çok güzel olmuş:)

Merve dedi ki...

guzel olmuss komur gozler cikmis ortayaa, hem sicaklardaa cok terlemezz ,rahat rahat oynarr isilik cikmaz anlinda ..
Bidee ben cesaret edip kestirebilsemmm :/

Iraz dedi ki...

Çok şeker olmuş çok!!

Evin dedi ki...

tatlım çok güzel oldu bence. kestirirken Efe dayanamayıp arkadaşını ilk kesimde desteklemek üzere gelince ( ;) ) gördüm; ilk hali de çok yakışmıştı. bugün balkonda da çok tatlı görünüyordu. sen hassassın ya şimdi, tam istediğin gibi olmadı diye düşünüp üzüyorsun kendini ama gerçekten boşuna; cidden çok tatlı olmuş. ama bir dahaki sefere Efe'nin asortik kuaförüne götürürüz; model yapar;))
çok güzel oldu çok, hem doğru; KÖKÜ ÇINARİŞKODAAA

durununannesi dedi ki...

Öyle de güzeldi,böyle de çok güzel olmuş bence.Az kesicem diyip te az kesen kuaför ben hiç görmedim zaten..
Bir kaç ay önce çok uzadı diye Duru'nun saçlarını ben kesmiştim.Acemi işi olduğu uzayınca belli oldu.Toka da taktırmıyor,Papaz gibi dolanıyor etrafta.2gün önce elime aldım tekrar makası ama arkasına geçemedim.Dikti gözlerini makasa,ayırmadı.Bende bıraktım.Keşke dursa da bende götürebilsem.Ama mümkün değil.

sinem dedi ki...

Bence yakismis Sermin ,Yüzü daha belirgin olmus.Uslu durmasina da bravo.

K.T dedi ki...

Bende çok beğendim yeni saçını.Ama uslu uslu durmasına tam puan veriyorum. Hepimizin oğluşlarına örnek olsun.

annesininoglusu dedi ki...

ay bu kız sanma muhabbeti bizde de var ama bu olaydan saç kestirince de kurtulunmuyor:))

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Ya herşey yakışıyor :) bu kerataya sıhhatler olsun :D sevgler.

aybike dedi ki...

Çok yakışmış bence.Ayrıca çabuk uzuyor sen kafana takma.Hasan Erenin saçları çok seyrekti hem gürleşti hemde öyle çabuk uazdıki yine yanlardan biraz aldıracağım.Maşallah öyle tatlıki her hali birbirinden yakışıklı.Rabbim nazarlardan korusun.
Öpüyorum kocaman.

Sermin dedi ki...

Hülya 4 kg verdim ama hala 5 kg var eski halime dönmek için. :(( onu da veremiyorum bir türlü.

Nailecim en iyisi bu haliyle kabul edip uzamasını beklemek.

Sarıçizmeli evet aklımdaki olmadığı için bu kadar yadırgadım. aklımdaki bu olsaydı beğenirdim sanırım.

Sermin dedi ki...

Özlemcim teşekkür ederiz :)

Merviş bence boşver kestirme. zaten çok uzun değil ki tontişin saçları.

Irazcım çok çok sağol.

Eviiiin bir dahakine senin asortik berberdeyiz kesinlikle.

Sermin dedi ki...

Durunun annesi ben giderken bir sürü oyuncak götürdüm belki ondan ilk başta tepki veröediği için sonradan durdu. Çocuk berberine götürsen?

Sinemcim sağol arkadaşım..

Sermin dedi ki...

Kuzey Tan'ın annesi biz stres olunca hissediyorlar bence. rahat olmak laızm biraz.

annesinin oğlusu valla ne göz var bu insanlarda ama. seninki de kocaman oğlan bariz belli yani. nasıl kız zannediyolar yuhh

Sermin dedi ki...

Kübra sevgiler, teşekkürler.

Aybike öyleymiş .çocukalrın saçları daha hızlı uzarmış. Kısmet ;)

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

bence sen birdaha kestirme başkasına sermin,
kendin kes,zaten kısaltırsın önleri,
bak ben öyle yaptım,biliyorum ki en iyi kuaförde kesse,ben begenmeyeceğim kuzumu.
en iyi kuaför annedir bende arkadaşım :))
ciddiyim bu arada.
çınarımı öptükkkkkk...

esininbebekleri dedi ki...

aman ya sermin naaptın. daha bugun sevdim onun facebook resimlerini. senin sacını annen götürüp kestirse iyi mi olur.
naapmıssın kuzuma yaaa

Anne İş'te dedi ki...

SIHHATLER OLSUN :)))) DAMAT TIRAŞLARINIDA GÖRÜN SERMİN:)
BÖYLE DE GÜZEL OLMUŞ,KARA GÖZLERİ ORTAYA ÇIKMIŞ MAŞALLAH VE NE KADAR SAKİN GÖRÜNÜYOR KUCAĞINDA...

Sermin dedi ki...

yasemin becerbilir miyim bilmem ki? bir dneyeim bir dahakine.

sorma esinim :( zaten moralim bozuk deme öööle.

Dijlecim sağol. keşke akıllı oturmasaymış da kesemeseymiş berber.