11 Mayıs 2009 Pazartesi

Ballı Börek Hediyem


Hani hep der ya anneler "benim en büyük hediyem sensin" diye. Klasik gelirdi bu söz bana. Anne olmadan önce tabii.




Ne hediye, ne çiçek, ne de not... En güzel hediye Çınar'ımdı bana.




Anneler günü olduğunu bilmişcesine ilk kez sarılmayı öğrendi Çınar.




Bütün gün kafasını boynumdan kaldırmadı.




Kollarını sımsıkı boynumdan geçirdi. Sarıldı, sarıldı. Kucağımda olmadığı zamanlarda bacaklarımın dibinde eller havada, ıhh ıhh diye beni al dedi, durdu.


Alınca da kafası omzumda öylece kokladık birbirimizi.

Anladı sanki, bugün anneler günü dedi.


Annemi sevindireyim, ona bir jest yapayım bugün dedi.


Bütün gün kıskanan baba, ağzı kulaklarında anne ve yapışık oğlan şeklindeydik velhasıl-ı kelam.










Posted by Picasa

19 yorum:

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

canım anneler günün kutlu olsun :)

çınarım ne kadar büyümüş maşallah

Evin dedi ki...

canım arkadaşım, bebeğimin ilk arkadaşının tatlı annesi, bitaneciğim. ne kadar keyifli geçmiş anneler günün, mutluluğun beni de çook mutlu etti:) işte tam söylediğim ayakkabıları almışsın, güle güle kullan, çok güzeller. çiçeklerini de pencerende gördüm bugün, harikalar. inşallah Allah bize hep böyle keyifli günler yaşatsın. ringomu o şişko yanaklarından ısırıyorum,seni de çok öpüyorum güzel annecik :) Efe de öpüyo seni, kaçırır mı hiç ;)

Naile dedi ki...

aferin çınara :) Anneler günün kutlu olsun serminciğim

Burcu dedi ki...

O minicik kollar arasında kalmak kadar güzel bir hissiyat yok değil mi? Çok tatlı çookk...

ZeyNes dedi ki...

Gercekten en guzel hediyesini vermis Çınar! Her anneler günümüz kucak kucağa, yanak yanağa gecer insallah kuzularımızla...Opuyoruz! (Biz de cok sevindik sizi tanıdıgımıza, en kısa zamanda görüşürüz umarım:)

tarkanın annişi dedi ki...

Hayatta onlar kadar güzel armağan yokmuş ben dün bunu daha daha daha çok anladım. geçmiş anneler günün kutlu olsun.

saricizmeli dedi ki...

Çok benzer şeyleri hissetmişiz:)

cansudere dedi ki...

cok şık ve güzel güle güle kullan sevgiler....

Rahsan Collyer dedi ki...

Ne güzel bişeysin sen Çınarrrr!!! Bayılıyorum sana!!!

Rahsan Collyer dedi ki...

Ha bi de senin de anneler günün kutlu olsun tabi:o) İlk anneler günümüz ya, mutluyuz, gururluyuz!!!

Unknown dedi ki...

sen geldin mi bakayım döndün mü kürkçü tükanına :)
kurban olurum o güzelliği veren Allaha övmüş yaratmış maşallah kuzumu demek boynundan kaldırmadı başını oyyyy :)
nice mutlu sağlıklı yıllarınız geçsin ailecek sevdiklerinle güzel annem :)
pabuçlarını d agüle güle giy ayağında paralansın :)

sumeyye dedi ki...

çok tatlısınız..ama biz çınarı çok özlüyoruz bilesiniz..

Sermin dedi ki...

elçincim teşekkür ederim. umarım bir gün sen de mutlulukla anneler gününü kutlarım.

evinciğim canım hoşgeldin. seni de blog camiasına aldık artık. hadi hayırlısı. bekliyoruz devamını...mucks

Sermin dedi ki...

naileciğim senin de anneler gününü kutluyorum.

burcucuğum dünyanın ennnnn güzel duygusu sanırım.

Sermin dedi ki...

Tatlı Zeynep de annesiyle hep kucak kucağa gördüğüm kadarıyla. kız çocuk daha bir kucak sever oluyor yahuu

Sermin dedi ki...

tarkanın annişi biz de senin annler gününü kutlarız.

Sermin dedi ki...

sarıçizmeli annelerin dili bu :) umut ege çok şeker bu arada.

cansudere ben de bayıldım teşekkürler

Sermin dedi ki...

Rahşancım senin de anneler gününü kutlarım. benim 2. ama ;))

Sermin dedi ki...

fundacım ööle oldu kürkçü dükkanına geri döndük. teşekkürler.

sümeyyecim buradayız bundan sonra :)) sağol.