14 Mayıs 2009 Perşembe

Alo! Bu Aşka Kıyma!




Parkta gelene geçene, kapıyı çalan sucuya, kapıcıya, pencereden çocuklara laf atmada üstüne yok. Bi konuşsa söyleyeceği çok şeyi var eminim.


Kendi dilinde anlatıyor da anlatıyor.


Bu aralar hem onun hem de benim için olağan dışı şeyler yaşıyoruz. Önemli aktivitemiz ise yürüme.


Son 2 güne kadar yürüme yerine genelde emeklemeyi tercih ediyordu. İlk göz ağrısı, onun yeri başka.


2 gündür ise bir bakıyorum eller havada, göbüş dışarıda yürüyerek yanımdan geçen bir bücür.


Öne arkaya doğru sallana sallana gitmesi yerini yavaş yavaş daha dengeli yürümeye bıraktı. Hiç bırakmasa iyiydi, bu haliyle bizi çok güldürüyor.


Elinden tutup yardımcı olayım diyorum, kendinden emin, kaşlar çatılmış bir ıhhh'la beni itiyor.


Yardım edelim diyoruz bir de üstüne parpıyı yiyoruz. Çok da havalı kendileri :)


27 yorum:

Burcu dedi ki...

oooohh yürümeye başladı demek.... yer cüceleri çok tatlı oluyorlar pıtı pıtı yürürken..özledim, özledim.. walla billa özledim çok...

Hülya dedi ki...

yürüyor demek Maşallah...minicik ayaklarıyla pıtı pıtı popolarında bezler yürüyüşleri cok tatlı ya...daha nice nice güzelliklere İnşallah

sumeyye dedi ki...

bu video izlerken bana dişlerimi sıkı sıkı yaptırdı yaa çok tatlı bu çınar çok!!!! :)) maşallah!

Sen Gelince dedi ki...

Yürüyen küçük muzur adam Çınar:) Tebrik ediyorum Sermin'cim... Ben hala gölge gibi arkasındayım... Denge sorunumuzu çözemedik:)

Naile dedi ki...

sermin sen bir de biraz daha ustalaşsın sokakta bırakmayı dene, valla ne elinden tutturuyor ne arkasına bakıyorlar, tek hedefleri özgürce koşmak oluyor.

Unknown dedi ki...

konuşmaya başlayan muhabbet kuşları genizlerinden mırıl mırıl ederler ya bu yavrum da ağzıyla dili arasında kımır kımır :)
yerim ben onu maşallah :)
Yalnız Serminim sen ki şahane fotoğraflar çekensin...
Naçizane önerim kamerayı yere serilip te Çınar ın hizadan çeksen de tepeden bakmasaydık kuzuma :)öperim ikinizi de :)

Limonlu Turta dedi ki...

Canım gözünaydın. Bizimki de büyük aşama kaydederek bu hafta, bir cesaret elini bırakıyor ama öylecene kalıyor. Henüz elleri boşta adım atmaya cesareti yok. Tek elimden tutarsa da durmaya niyeti yok. Bakalım bekliyoruz. Bence Cıvam telefonda konuşmuyor, farkındaysan telefona telsiz muamelesi yapıyor. Bu yüzden de ne dediğini anlayamıyoruz:)
Çok öperiz,
ç.-s.

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

OYYYY
ne geveze yaa
çok tatlı bıdırdıyo
yürümeye de başlamış hayırlı olsun mu denir, yandın denir bilemiyom artık :)
ama böyle gün gün büyüdüklerini görmek nefesimi kesiyor. bir de böyle seninki benimki hepsi sanki birarada büyüyor gibi hissediyorum.
seviyorum çok çınar'ımı

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

benim kardeşimde çınar kadarken telefonu aynı onun gibi omzuna atıp konuşuyordu.bunların tarzı böyle demekki :)

kuzum çok tatlı olmuş.bir gün telefon sapığınız olup çınarla konuşmak çok isterim :)

Tülay Çulha Sarı dedi ki...

Olamaz böyle tatlı bi bıdık:) Kırkbir kere maşallah Sermincim, çok şeker! Sanki dublaj yapılmış gibi:) Hergün yeni birşeyler yaptığını görmek ne keyif!

eviminnuru dedi ki...

maşallah bızdığa işin asıl daha zor ve tatlı bir hikayeye başlıyorsunuz hayırlı olsun

esininbebekleri dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
esininbebekleri dedi ki...

sermin bırak konuşma dil gelişimi falan,kesin beni arıyor,esincim gel beni al özledim seni diyor:))))

Evin dedi ki...

ringocuğum çok kaşınıyosun sen ama yaa. illa ki gel beni ye, ısır, mıncıkla diyosun bak, tutamayacak sonra baban beni (annen zaten bişey demez de, baban çok korkar gibi geliyo bana ;)) )
sermin maşallah, giderek daha da keyif verir oldu davranışları bunların. hergün bir öncekinden daha keyifli olsunlar inşallah. öptüm sizii

ZeyNes dedi ki...

Çok şeker.kimbilir ne anlatıyor minik geveze!Cok iyi yakalamışsın Sermin.Ne zaman Zeynep'in böyle bir anını kaydetmeye çalışsam tıp oynamaya başlıyor:=)

durununannesi dedi ki...

Maşallah sevgili Sermin...Cıvıltısı hiç bitmez inşallah.Kocaman Sevgiler...

bilgen terapisi dedi ki...

kuzum süpersiniz yaa.. dıgıl dıgıl dıgıl.. yanımdan geçen bir bücür demişsin kopardın beni gerçekten de o şekil di mi:)) ben de hep uyuduğunda iş yaparken kulağım onda olurdu odasından ses gelir uyanırsa diye.. o zaman da ay büyüyecek kalkıp kendi gelecek uyandım diye derdim hevesle.. oluyor işte hepsi de olup geçti:) bir de koşan çınar videosu sipariş edelim efeemm...:))

Sermin dedi ki...

burcuuu biz de özledik sizi çok çok. yürüme konusunda işi ilerletti artık. çoğu yere yürüyerek gidiyor.

Yağmur hoşgeldin. sorma bezle sapa sola poposunu sallaya sallaya giderken arkadan çok tatlı görünüyor-lar :)

Sermin dedi ki...

Sümeyyecim teşekkür ederiz. darısı sana inşallah.

Özlemcim biraz pratikle çözülür sanırım. bu arada sen de bayağı pratik yapıcaksın sanırım.

Sermin dedi ki...

Nailecim şimdi de tutturmuyor ki elini :))

Fundacım o zaman kameraya dikkat kesilip konuşmayı bırakıyor anacııım

Sermin dedi ki...

Çiğdemcim zaten elini bırakma cesaretine sahip oldu mu gerisi geliyor. zaten 1 adımı tesadüf atınca bakıyor ki ben gidiyoruuuum diyor ve gidiyorlar. hadi bakalım bekliyoruz haberlerini.

Hülyacım aynı şeyi ben de hissediyorum. hepsi beraber büyüyor gibi. ne ilginç bişey bu internet yafuu

Sermin dedi ki...

Çiğdemcim zaten elini bırakma cesaretine sahip oldu mu gerisi geliyor. zaten 1 adımı tesadüf atınca bakıyor ki ben gidiyoruuuum diyor ve gidiyorlar. hadi bakalım bekliyoruz haberlerini.

Hülyacım aynı şeyi ben de hissediyorum. hepsi beraber büyüyor gibi. ne ilginç bişey bu internet yafuu

Sermin dedi ki...

Elçin bizimki hafiften telefon sapığı zaten. demek ki diyorum ne çok telefonla konuşuyormuşuz ki çocuk telefonu görünce hemen konuşmaya başlıyor.

Sermin dedi ki...

Tülaycım sen de açsana Kartal'a bif blog. Biz de onun her gün neler öğrendiğini görelim.sevelim onu uzaktan. sevgiler.

Eviminnuru başladık bile:)) tam anlamıyla dengeli yürüyene kadar iyice zor sanırım.

Sermin dedi ki...

Esincim alıştı sana da hiç yabancılık çekmiyor artık dikkat ettiysen.

Evincim ısır sana bişiickler demez pimpirikli babası. alıştı artık o da. :))) mucks öptüm efelerin efesini.

Sermin dedi ki...

Neslihancım oynuyor muuuuu!! ay ben yerim onun o tontiş poposunu yaa..


Durunun annesi teşekkür ederiz. sizinki de bitmez inşallah.

Sermin dedi ki...

bilgencim koşan videosu bir sonraki yazıda inşallah. ancak yetişiyorum hızına.
canımın içi seni çok seviyorum unutma. bu arada abim amerika'dan bana hem geyik hem de anı olur diye en son nkotb hits cd'si almış. dinledim bi hoş oldum be :))