4 Ekim 2009 Pazar

İstanbul'un incisi, gönlümün birincisi




İlk şehirlarası açılımımızı yapmış bulunmaktayız.
Cuma günü uzun zamandır Çınar'ın peşini bırakmayan!, en kısa zamanda bir kız doğurup Çınar'ı almayı planlayan Elçin taaa İstanbul'lardan gelip, bize güler yüzünün yanında bir koca bir kutu tatlı mı tatlı hediyeler getirdi.


O kadar sıcakkanlı bir görüşme oldu ki sanki birbirimizi yıllardır tanıyormuş da uzun zamandır görüşmüyormuş gibi bir kucaklaşma ile başladı. Ardından Çınar'ı bol sevmeli, bol sohbetli, bol gülüşlü bir buluşma oldu.
Kendi elceğizleriyle yaptığı kurabiyelerin bir kısmını mideme indirmeden önce hemen fotoğrafladım. Çok lezzetlilerdi gerçekten. Görüntüleri zaten tartışılmaz.


Çınar'ı gerçekten yorumlarında yazdığın gibi çook sevdiğin, candanlığın, Çınar'ı severken nasıl da içtenlikle söylediğin "anneciğim"lerin için çok teşekkür ederim Elçin'ciğim. İyi ki tanışmışız seninle.
Artık İstanbul'da bir kapım var biliyorum. Her zaman bize açık!
Not: Annem diye tanıştırmasan ablan sandığım genç ve tatlı anneciğine de hoş sohbeti için teşekkürler.
Yine bekleriz :))



Posted by Picasa

11 yorum:

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Sermincim çok mahçup ettin güzel sözlerinle :)

kararlıyım çınarımı damat olarak almaya annesi ona göre:)

annemde çok teşekkür ediyor bu güzel buluşma için

her zaman evim size açık.bir hafta sonu kaçamağı yapsanız keşke istanbul a ne keyif olur hem senin için hem çınarım için

Burcu dedi ki...

Sermincim, kurabiyeler hakkaten çok güzel olmalı ki yalnızca kurabiye fotoları koymuşsun :) Yafuu insan Çınar'la birlikte hepinizin çekilmiş fotolarını koyardı da biraz daha çatlardık ortamızdan! :P Şaka bir yana, Elçincim h.sonu olmuş olsaydı ben de seninle tanışmayı çok istiyordum. Bu arada ben "ben bazen Yasemin" ile aynı yerde çalışıyorum ;)

AYÇA dedi ki...

Biz seni kıskandırdık diye o kurabiyeleri koyupta sen niye missileme yapıyorsun ki :)) Çok güzellerdi valla.

sib dedi ki...

sermin, elcini tanimam etmem ama en kısa zamanda kendimi sevdircem o kurabikleri yeme askına:PPP

hakkaten oburluk bu kadar olur...bi foto koysaydın ya:PPPP

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

sevgili burcu bende çok isterdim seninle ve ardamla tanışmayı.eğer istanbul a gelirseniz mutlaka beklerim :)

sevgili sib bloğunu okumak istedim ama davetliymiş imkan olmadı malesef :) sen yeterki iste o kurabiklerden yapar yollarım...
bende boğa burcu olduğum için halinden çok iyi anlıyorum senin :)

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Ne güzel kurabiyeler bunlar, sevgili Elçin'in ellerine sağlık.

sib dedi ki...

elcin
davetli degil benim blogum allaaa allaa http://cailperi.blogspot.com
hatta takip etmesini isteemdigim ancak surekli ugrayan biri var ona ragmen yine de kapım acık herkese..allaaa alllaaa..

ben seni davet ederim yine de..

buarada senin kadar marifetli olsaydım sanırım turkienin en buyuk kukicisi olurdum:DDDD
oylesin dimi???bu ara girisimci ruhum doruklarda da...

seninle accaip anlasacagiz..dur hemenn sana bir zaplayım kendimi bogasın ustune ustluk:))

sermin insanları birlestirir bu huyunu cok seviyorum..hep boyle kal...hep iilere yakııııııııın:)))

Sermin dedi ki...

elçin bu aralar aklımızda bir isdtanbul kaçamağı ama uğrayabilir miyiz bilmiyorum. serkan birinin evine gitme konusunda biraz yabanidir zorla götürürüm hep. ama birgün inşallah seni istanbul'da ziyaret edecğim cnm

Sermin dedi ki...

ayçacım ben de kurabiyelerden yakalayım şunun ucunu dedim. siz iskender ben kurabiye. adalet mi bu :(

Sermin dedi ki...

burcu ve sibeeel unutmuşum ben size o kurabikleren vermeyi yaaaa. tühhh

Sermin dedi ki...

nazifecim görüntüsü gibi lezzetliler cnm. yapanın ellerine sağlık