8 Ekim 2009 Perşembe

3 silahşör, 3 ana, 3 baba


Evde miskin miskin otururken çalan telefondaki ses "size geliyoruz" diyince Çınar'ın arkadaşlarıyla olacağına mı, babalar olmadan "kız kıza" sohbet edeceğimize mi yoksa babaların bizden ayrı buluşma planı yapmalarına mı sevindim bilmiyorum ama güzel bir akşamın habercisi olan o ses beni çok mutlu etti.



Fındıkkurdum sabahtan uykusuz olduğundan biraz huysuz bir günündeydi ki üstüne bir de akşamki uyku saati geçip de oyuncaklarını paylaşması gerektiğinden iyice cinlendi.
Emre jr'u görünce sinirden mi heyecandan mı anlamadığım, zaten varolan müthiş enerjik modu daha bir aktif hale geldi.
Tam bir kurulmuş oyuncak gibiydi. Yerinde duramayan, kıpır kıpır, oyuncaklarına dokunulmasına, koltuğuna oturulmasına çıldıran bir Çınar vardı o gecede sahnede.


Kadim dostu Arda gelince biraz daha sakinlemişti ki gelir gelmez ona sarılmaya, elini tutup içeri götürmeye çalıştı. Arda'yı 2 aylıktan beri sürekli gördüğü için sanırım onu hemen tanıyor, küçüklüğünden beri selamladığı şekilde kafasını onunkine tos yapar gibi yanaştırıp kendince selamlıyor.

Bir ara bir yandan "tut tut" diyerek Emre ve Arda'nın ellerinden tutmaya çalışıp onları oyuna çağırdı. Artık kendiliğinden oyun başlatabildiğinin ilk örneği oldu bu.
Meğer kutu kutu pense oynamaya çalışıyormuş. Ellerinden tutup olduğu yerde dönerken bir yandan da kukuuu diye şarkı söylediğinde anladıki ki, ördeğim oynamak istermiş.


Gelirken ince düşünülüp benim bile hatırlamadığım 4 gün sonraki doğumgünüm için pastam alınmış, sütlaçlar yapılıp getirilmiş.

Siboşum, Burcum çok teşekkür ederim. Çooook mutlu oldum sayenizde.

Bu arada günün en önemli oluşumu ise kendilerine Anti-Blogger'lar diye isim vermiş olan kocalar oldu.
Dışarıda gezip, hafiften içip :) eve çok dinç kafalarla geldiklerinde "Anti-Blogger" açılımı hakkında bilgilendirildik. Bizim blogları ne kadar önemsediklerini de anlamış olduk bu sayede.
Bu arada Allah onlardan razı olsun hiç bu kadar gülüp, eğlenmemiştik herhalde.

Her hafta gerçekleşecek olan Anti-blogger oluşumunu destekliyoruz ki sayelerinde biz de haftada bir çocuklar uyuduktan sonra loş ışıkta bir ağlayıp, bir gülerek kız kıza muhabbetlerimize devam edeceğiz.
Üniversitedeyken yaptığımız öğrenci muhabbetlerini hatırlattığı için çok sevdim ben bu işi.

Posted by Picasa

27 yorum:

durununannesi dedi ki...

Allah sizi ayırmasın,dostluklar çok zor bulunuyor bu zamanda...Doğum gününde şimdiden kutlu olsun.Sevdiklerinle ve seni sevenlerle sağlıklı,huzurlu,mutlu ve upuzuuuuuuuuuuun bir ömür diliyorum.sevgiler...

durununannesi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Burcu dedi ki...

Ardayla Çınar'ın şu kafa toslayarak selamlaşmalarını her buluşmada iple çekiyorum biliyor musun :)Birbirlerinin canını yakmamak için yavaşça, usul usul tossss.. O gece Çınar gerçekten çok enerjikti. Arda bile o gece kendinden daha hareketli birini görünce şaştı bakakaldı miniğim :) Anti-bloggerlar hakkında hiçbir şey diyemiyorum. Bıdı bıdı konuşuyorlar, üstelik bizden bile daha iyi takip ediyor olmalılar ki şu kimdi, şu kimin annesiydi tek tek sayıyorlar!! :)) Bizim, bloglar sayesnde tanıştığımızı unutup, bizim sayemizde de kendilerinin tanıştığı akıllarına bile gelmiyor :) İnsan bir teşekkür eder yafuu...

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

erkekler işlerine gelmediği her konuda ANTİ ci olmaya çok meraklılar sermincim :)

3 silahşörler lokum lokum :)

Naile dedi ki...

Çınar'ın Arda'yı karşılayıp elinden tutma kısmına bayıldım :) Ne tatlılar maşallah.

Ben de doğum gününü şimdiden kutlarım Serminciğim. Mutlu huzurlu sağlıklı ve sevdiklerinle nice güzel yıllara..

eldemir dedi ki...

- Eylemlerimiz devam edicek.

yeşim dedi ki...

sermincim doğum günün kutlu olsun şimdiden, sevdiklerinle birlikte çok çok mutlu ol inşallah:))) Arda ve Çınarın selamlaşma şekli de beni bitirdi bu arada, tam yemelik bunlar:))

Serkan dedi ki...

Grubumuzun bu kadar ses getirmesi gerçekten sevindirici, Yaşasın Anti-Blogger'lar..
Bu arada Doğum günü kutladığınızdan da haberim yoktu biraz erken olmuş, Ama iyiki doğmuşsun hayatım , iyiki doğmuşsun ki biz harika bir aile olmuşuz...

AYÇA dedi ki...

Bak yazdım bunu bi kenara...niye kıskandırıyorsunuz ki şimdi bizi :))
Bizdeki Demo ve Çınarın resimlerine noldu ? Göndermeyi unutma.Yarın ki doğum gününüde şimdiden kutluyor oğluşunla,eşinle,ailenle,bizimle hiç ayrılmaman dileğiyle diyorum :)

Volkan Akalın dedi ki...

sermin doğum günün kutlu olsun,
iyiki doğmuşsun ve serkan gibi muhteşem biri ile evlenmişsin.

gerçekten burcu, sibel ve sen çok çok şanslısınız :)

volkan
ardanın babası
burcunun eşi
anti-blogger derneği dönemsel başkanı

esininbebekleri dedi ki...

ay çok şekerler üçüz gibi:)

Sermin dedi ki...

Bigecim teşekkür ederim canım sağol. deddiğin gibi dostlukları kurmanın ötesinde devam ettirmek daha zor. hep böyle gider inşallah.

Burcucum ya evet ben d eçok zeviyorum o selamlaşmalarını. o gün arda harbiden şaşırdı, şaşkındı minnoş. yorum bombardımanı yapıyorlar anladığım kadarıyla. pes etmeyeceğiz!!

Elçin valla çok güzel bir tespit :))

Sermin dedi ki...

Nailecim teşekkür ediyorum cnm.

Bay Eldemir biz de sizi takmamaya devam ediyoruz. Demokratik bir blog burası buyrun burdan.

Yeşimcim sana da teşekkür ederim cnm. çok şeker bu 3'lü bir görsen.

Sermin dedi ki...

Sevgilim sana da teşekkür ederim. her ne kadar sana kırgın olsam da.

Sermin dedi ki...

Ayçacım ya o resimleri unuttum ben iyi ki hatırlattın. ilk fırsatta yollayacağım. sağol güzel dileklerin için.


Volkiiii çok benmerkezcil bir doğumgünü kutlaması olmuş ama şu bir gerçek ki erkekler ve çocuklar aynıdır. benmerkezzil dönemdedirler hep :p

Esincim Çınar esmerliğiyle üçüz olma ihtimalini çürütse de şeker oldukları kesin...

Sen Gelince dedi ki...

Sermin'cim süpersiniz ya... Eminim harika bir gece olmuştur... Ama merak ediyorum üç çocuğu nerde, nasıl ve ne şekilde uyutuyorsunuz böyle zamanlarda?

ZeyNes dedi ki...

Bundan yaklaşık 1 sene önce biri bana deseydi internet vasıtasıyla çok çok özel insanlarla tanışıp arkadaş hatta dost olacaksın diye güler geçerdim herhalde...Sizlerin ve oğulcukların dostluğu da ömür boyu sürer inşallah.Öpüyorum

sib dedi ki...

sermin,
saat 00 ı gecmis durumda iyi ki dogdun..gerci az once opup kutladım seni ama olsun..buradan da yazayım dedim..anti bloggerlari seviyorum ben:) olsun bi blogger oluyo onlarda:)neticede..

bende yazilarimi yayınlayacagim..cok uzak kaldım bu iste..kıskandım yorum bobalarını benim kocis bile isin icine grmis saskinlik icindeyim>:Dbelirtmeden gecemeyecegim, sevgili neslihan biliyomusun o grupta sende, gorkide ,banus da ,ilkizde ,cigdemde, hatta ayca, sibel,guliz,esra,meral, elcin, naile(tanımamama ragmen kendisini :)), caglayan ve bi dolu su anda ismini sayamadigim kisi var..cok buyuk bi aile olduk..kalpler hepberaber atıyor..kalpler attııkca arada bebelerde beraber buyuyo..
onemli olan hatasıyla dogrusuyla egrisiyle karsındakini sevebilmek, insanları birbirine dusurmeden bi arada tutabilmek..cigdem in bir sozu var dunya ucgun tadini cikarmak lazim...
sermin
hepimiz en guzel seylere layıkız ve Allah bize o guzelliklerden bagisladi..baska herrsey bos..

nice beraberce guzel yıllaraaaaaaaaaaa...
sevgilerimle..

a.y. dedi ki...

Ne kadar çok terazi varmış bu blog anneleri arasında ya. Anladım ki biz terazi burçlular blog alemini en çok kullanan burçlar arasındayız:) Ne diyeyim iyi ki doğduk, iyi ki varız. Nİce nice yıllara:))

K.T dedi ki...

AAA bir terazi daha. Serin, senin de doğum günün kutlu olsun. Nice güzel günlere.

Sermin dedi ki...

özlem hepsini bir odaya yatırıyouz.mümkünse aynı zamanda yapıyoruz bu işlemi ki birbirlerini uyandırmasınlar.

neslihan aynen ben de gülerdim herhalde :)

sibel çok güzel bir akşamdı. harika bir organizasyondu. teşekkürler cnm. yine isterim amaa

Sermin dedi ki...

Anne yazar ve Kuzey Tan evet teraziler çok ben de farkettim. sanatçı ruhu var ya teraziler biryerlere iz bırakmayı seviyoruz sanırım

aybike dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun güzel anne,güzel insan:)))
Bu arada bayılıyorum sizin gruba hele de şu 3 lünün tatlığına:)))
Hep böyle mutlu olun,siz yazın biz okuyalım..Yorum yazamasamda hep burdayım..Çok seviyorum Çınarı..Kocaman öpüyorum..

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

anaaaaaaa kıskanmadım... desemmm .. yalan....... olur sermin....

allah bozmasın canım dostluğunuzu ve doğum günün sevenlerin yanındayken kutlu mutlu olsun , çınar kuzuyada allahım hep sağlık versin,ona dua edeyim ki buda senin doğum günü moral depon olsun.

canım çok öptüm,görüşmek üzere.

Sermin dedi ki...

aybike nerelerdesin yahuu. sesin soluğun çıkmıyor. bizi unuttun zannetim :)

yasemincim canım çok teşekkür ederim. güzel dileklerin güzel sözlerin için.

atesten nefret eden peri dedi ki...

cok ozledim bi gorusemedik..suimdi de arayamadim..gec oldu diye

jr halen atesli ya...
sinirlerim harap:(

Sermin dedi ki...

geçti bile perim benim geçti