8 Temmuz 2008 Salı

Öğrendiklerim

(ilk dönme çalışmalarım- 08.07.2008)


  • İlk gezmeme 20 günlükken gittim.

  • Tam 37 günlükken ilk gülücüğümü anneanneme verdim.

  • 2 aylık olduğunda agularım başladı.

  • 2,5 aylıkken uzun uzun sohbetlere başladım.(aguu, guu, aaa, oooo)

  • 2,5 aylıkken elime verilen çıngırağı ağzıma götürdüm.

  • 2,5 aylıkken elimden tutulduğundan başımı kaldırıp oturma pozisyonuna geldim.

  • 3 ay 1 haftalıkken ana kucağındaki ve oyun minderindeki mobillere uzandım ve tuttum.

  • 3 ay 20 günlükken yan yatar pozisyondan döndüm ancak kolumu alttan çıkaramadım.

  • 3 ay 20 günlükken çıngırağı ses çıkarması için hareket ettirdim.
  • 4 ay 5 günlükken yüzüstünden sırt üstü pozisyonuna döndüm.
  • 4 ay 22 günlükken ayaklarımı tutmaya başladım.
  • 4 ay 22 günlükken elden ele nesne geçirmeye başladım
  • 4 ay 24 günlükken çığlık atmayı keşfettim.
  • 5 aylık-Konuşma benzeri sesler çıkarıyorum. Ma, ba, gu
  • 5 ay 3 haftalıkken ba-va-va-ba hece tekrarları yapmaya başladım. Bir kez de-de dedim.
  • 6 aylıkken sırtüstünden yüzüstüne dönmeye başladım.

0 yorum: