26 Temmuz 2008 Cumartesi

Bu sabah...





Bu sabah saat 7.30 da uyandıktan sonra babası onunla oynayınca uykusu iyice açıldı. Beşiğinde uyumadı, ben de onu yanıma aldım. Yastığıma koydum.

Önce bir elini bir yanağıma, sonra diğerini diğer yanağıma koyup tuttu yüzümden yumuşakça. Sonra yüzünü yastıkla benim yüzümün arasına koydu. Nefes alamayacak diye başımı geri çektim ama o yüzünü yine bana doğru getirip, yanağımla yastığın arasına sokuldu iyice. Uyudu...

O kadar güzeldi ki, uyanacak da pozisyonunu değiştirecek diye nefes bile almadım. Sonra ben de uyumuşum o yumuşak eller, yanaklar yüzümde. Öylece 2 saat geçmiş. Hiç uyanmak istemedim bu sefer.

Yine yapalım anneciğim yine...

10 yorum:

funda dedi ki...

ordan oraya hoplayıp zıplarken bazen içine alıveriyor gittiğiniz yer. aynı zamanda bir meslektaşımla da karşılaştığım için mutlu oldum. merhaba...

Burcu dedi ki...

gözlerim doldu yaaa... çok güzel...

Sermin dedi ki...

Hoşgeldin meslektaşım. En kısa zamanda ben de ziyaretine geleceğim...

Sermin dedi ki...

Ne güzel birşeymiş oğlan annesi olmak di mi Burcu yaaaa???

nimetin.blogspot.com dedi ki...

sermin ya:))) sanki sen anlattın ben dinledim gibi oldu:))
nazan bana hiç böyle yanaşmamıştı.

nimet

Naile dedi ki...

Uyumak için en güzel pozisyon olsa gerek :) Ben de oğlumu bazen yanıma alıyorum elleri ile yanaklarımı sıkıyor, saçlarımı çekiyor, acısa da hiç sesimi çıkarmıyorum. Oğlumun benle oynaması çok hoşuma gidiyor.

Sermin dedi ki...

Nimet olsun şimdi sarılıyor ya Nazan sana. hem o sana çok düşkün.

Sermin dedi ki...

Naile sanırım Çınar da 5 aylık olunca değişik oyunlar yapar annesine. birkaç gündür bir şımarıyor ki bana sorma.

Adsız dedi ki...

Serminim

yeni foto zamanı geldi biiir
meslektasin funda sahane bir blogcudur ikiiiii
pek severim sizi ucccc

nimeti operimm dortttt:)))

Sermin dedi ki...

Ne zaman geliyosun beeees!!