17 Temmuz 2008 Perşembe

Odam




Oğlumun odası tam 2 ayımı aldı. En zor kısmı duvar kağıtlarını seçmek oldu. The Baby's First, sitelerdeki çocuk mobilya mağazaları ve özel duvar kağıdı satan yerler teker teker defalarca gezildi. Mavi olmasını hiç istemediğim halde mavi oldu herşey. Bordürleri ayrı bir yerden aldığım için ortak desenleri yoktu. Ben de kağıttaki puanlardan kesip bordüre tek tek yapıştırdım. Şimdi takım gibi duruyor. Mobilyaları çok aramadık çünkü masif mobilya satan çok az mağaza vardı. İlk önce başka bir mağazadan başka bir model seçmiştik ki 2 hafta olup da gelmeyince sitelerde Biber-on diye güzel bir mağazadan bunları aldık.
Önce duvar kağıdı geldi, sonra yerler halı kaplandı, akşama da mobilyalar. Birgünde oda tamamen değişti derken akşama gelenler (kendileri abim olup) "Aman pek güzel olmuş, pek güzel olmuş"diye diye gittiler. Ertesi sabah bir kalktık ki odayı su basmış :(( Eriyen kar suları balkondan odaya girmiş. Kesin nazar, kesin. Sonra parkeler şişti, halımız mahvoldu. Neyse ki sigortalıydı ev, tüm masraflarımızı karşıladılar.
Parkeler tekrar baştan takılıp üstüne laminat parke döşeneceği için kurumasını bekledik bayağı. Sonra döşendi bir güzel. Halı kestirilip, ortaya konuldu. Güzel de oldu.
Çınar doğduktan 2 ay sonra yerler tekrar kabardı . Tekrar yapıldı. Tak sök, tak sök bir düzene girmedi bir türlü. Hala da ortası hafif kabarık duruyor.
Perdeler, uyku seti, abajur, lamba Funnababy'den alındı. İstediğim gibi renk ve boy değişikliği yaptılar. Şimdi önce, çokoprensimin odasındaki yatağında yatacağı, sonra büyüyüp de odasında oynayacağı günleri bekliyoruz.

Dolapların çekmeceleri tamamen dolu değildi önce. Şimdi yavaş yavaş dolmaya başladı. Bu da bana fındığımın büyüdüğü hissini veriyor. Çünü artık küçülen kıyafetleri var ve onlar için ayrı bir göz bile yaptım. Kimseye vermeye de kıyamıyorum, çünkü onları ikinci bebişimize saklıyorum :)))

Posted by Picasa

3 yorum:

Ayça dedi ki...

Sermin merhaba. Aaaaa pek şaşırdım, gülümsedim. Oda takımımız aynı. Ben ahşap çok severim. Masif olsun istedim. Sitelerden Biber-on' da bu takımı görünce tamam dedim hemen almıştık. Mert in oda takımı çok içime sindi. Nevresim takımı da hatta şu mavi arı mayalı olandan. Sanırım o da aynı. Bir de neler aynı biliyor musun hep aynı yerlerde dolaşıyoruz. Sanırım evler aynı yerde. Kimbilir. Sizin odanız da çok gusel olmuş. İyi günlerde kullanın.

burcuuu dedi ki...

be akşam incelemeye basladım çınarın büyüme sürecini bende su an 26 haftalık hamıleyım ve su anda bebek odasının nasıl olacagı ile ilgili sıkıntılarım var çınarın odasını görünce cok beğendim acaba biber on mağzası hala sitelerde var mı bi bilginiz var mı ankara merkezde oturmuyoruz geldiğimiz zaman bi bakmış oluruz

Sermin dedi ki...

Burcu inan hiç bilmiyorum. tek bildiği gecen sene bir arkadaşım da oradan aldı. ama zannetmiyorum kapatacaklarını. işleri iyiydi çünkü. sağlıkla bebeğini kucağına alman dileğiyle