18 Eylül 2011 Pazar

Yazıyla Eksi Dört

Güzel bir pazar günü. Günümün güzel olması için havanın çok sıcak olmaması, nefesimin sıkıştırmaması, rahat oturabilmem ve Çınar'ın yemeklerini yemiş olması gibi kriterlerim var.Bunların ilki haricinde hiçbiri yok. Nefes alabilmemin tek yolu uzanmak. Oturup kalkmak zulüm gibi.

Çınar havayla besleniyor 3 gündür. Kreşten ilk hastalığını kaptı. Sürekli kusuyor ve yemiyor. 3,5 yıldır hiç bu kadar zayıfladığını hatırlamıyorum. Kaburgaları tek tek sayılıyor. Bu sene çok çekti yavrukuş. Hastalık, kreş, kardeş, uykusuzluk, korkular.... Üstüne bir de kuma geliyor. Zor bir sene onun için.



Olsun işte yine de güzel birgün.
Dr perşembe gününe randevumuzu ayarladı. 22 Eylül'de mercimoşu kucağımıza alacağız inşallah. Kafamı karıştıran birşey var yalnız. Son adet tarihine göre perşembe günü 38 hafta 3gün oluyor ama doktor ilk ultrason ölçümünü baz alıyor. 1 hafta ileri oluyor yani 39 hafta 3 gün.  1 hafta daha bekler miydi acaba diye düşünüyorum. Nst'de kasılmalarımın başladığı görünüyordu, dayanacağını pek düşünmüyorum ama.

İsim hala bulamadık. 4 isim arasında kaldık. Her isim konusu kavgayla bitiyor :)) Anlaşamıyoruz bu konuda. Bugün kura çekeceğiz artık. Başka yolu yok.

Çınar'ın odasında birkaç ufak değişiklik yapıp kız odasına dönüştürdüm orayı. Perdeler, halılar değişti. Yatak korumalığı vs.
Çınar'ın odası hala hazır değil. Bir tek perdelerini yaptırabildim. O da sonraya kaldı artık. Arabalı yatak diye tutturan bir oğlum ve kocam var. Ama ben kıl kapıyorum o yataklara.

Artık geriye sayım başladı. Bir dahakine ya bebekli bir post ya da  doğuruyoooom diye bir post yazarım artıkın.
Dualarınızı bekliyorum.

21 yorum:

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Herşeyin hayırlısı olsun hepiniz için :)

Seyhan dedi ki...

bugün bloglarda gezerken seni merak ettim az kaldı diye düşünüp.. Fotoğraf çok güzel sanki çok kilo almamışsın gibi, nesef alamamak,i şişlikler falan yaza gelen tüm hamilelikler hep sorunlu oluyor galiba .Kışın doğurmak lazım :)
Hayılısı ile kavuşun miniğe habersiz bırakmayın sevgiler ..

esra-emir aydin dedi ki...

Serminciğim,
Hayırlı haberlerini bekliyorum.Allah kolaylıkla kucağına almayı nasip etsin.ne mutlu sana,yeniden bebek kokusuyla dolacak eviniz.
Çınar'a çok geçmiş olsun.Hastalıklarda çok kilo kaybediyor bizim oğlanda,zaten 1 deri 1 kemik.iyileşince açılır belki iştahı Çınar'ında.ben birde balık yağı veriyorum,biraz iştah açtığını söylüyorlar.!!!

kalın sağlıcakla,sevgiler

alev ertürk dedi ki...

çok güzel bir hamiş oldun hakkaten :) biraz sıkıntılı geçti ama nihayetinde tam da haber gelmedi şerminden acaba ne halde derken postu gördüm ve çok sevindim 38+3 konusuna takılma bence yiğitte 38+4 de suni sancı ile dünyaya geldi allahın izniyle kucağına alacaksın inş. mercimoşunu :))) güzel kızın ve yakışıklı ailenle kocaaaman ve benim hep gönlümde olan bir aile olacaksınız :) her şey çok ama çok güzel olacak tüm güzellikler sizinle olsun umarım güzel fotoğraflarınıza bakarak maşallah çekeceğiz biz de en derindeeen :)))

sumeyye dedi ki...

haydı hayırla gelsin inş :) merakla bekliyoruz küçük hanımı :) öpüyorum

ayşegül dedi ki...

sağlıcakla doğsun prenses,abiyede çok geçmiş olsun,
sevgiler...

Burcu dedi ki...

Perşembe yanındayım şekerim.Accik mıncıklayabilirim herhalde izin verirsin di mi?? Mercimoşu değil seni seniiii :))

Yasemin Aktuğ dedi ki...

Ay hadi bi şey kalmamış. Sağlıkla kucakla mercimeği.
Arabalı yatak konusunda hem fikirim ben kızla oğlanın odasını beraber yaptım ama benimde oğlan tutturdu arabalı yatak diye. bide reklamları sürekli çıkıyor iyice azdırıyor benim oğlanı.

Güzel haberlerini bekliyorum.

Minişin annesi dedi ki...

Ne kadar az zaman kalmış! Hayırlısıyla sağlıkla kavuşursunuz inşallah canım. Fotoğrafa bayıldım. Harika görünüyorsunuz. Güzel haberlerinizi bekliyorum :) Çınar'a öpücükler ve kocaman sevgilerr..

Unknown dedi ki...

Renomun doğum gününde gelsin isimsiz kızımız...
sağlıkla hayırlısıyla :)
ben de arabalı yataklardan hiiiç haz etmiyorum...

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Ay çok az kalmış. :)
Sağlıkla kucağına al inşallah mercimeği. Güzel haberlerini bekliyoruz ;)

Sermin dedi ki...

Elçincim çok sağol cnm.

Seyhancım
13,5 kg aldım ama 3 güne 14 oluru sanırm. işte ortalama bir kg. sevgiler

Sermin dedi ki...

Esracım
İnsan çok üzülüyor onların bu halini görünce. hastalandığında değil de yememesine daha çok üzülüyorum doğrusu. kısa zamand alıyorlar ama işte insan bekleyemiyor. sevgiler

Alev
Çok teşekkür ederim :) Çınar da 38+2 de kendiliğinden gelmişti. zaten hiç bekleyecek gibime gelmiyor şu anki ağrılarımla

Sermin dedi ki...

Sümeyye,
Sıra bende. çok teşekkürler.

Ayşegül
Aminnn. sevgiler

Sermin dedi ki...

Burcucum
Bebişi de mıncıklayabilirsin. sorun değil. yalnız serkan yokken yap, o çok pimpirikli. umarım çınar'daki gibi olmaz bu sefer.

Yasemincim,
Sonumuz göründü sanki o araba eve illa girecek gibi. biraz kullansın da büyük diye değiştirirm artık. evet reklamları gördükçe istiyor bizimki de. sevgiler.

Sermin dedi ki...

Minişin annesi
teşekkürler :)umarım en kısa zamanda toparlanır, yeni bebişten haberlerle gelirim buraya. sevgiler

Fundacım
Koyduk valla sonunda. Irmak oldu adı :))

Sermin dedi ki...

Eminecim
az kaldı. teşekkür ediyorum. kocaman öpücükler

Ozlem dedi ki...

Sermin Hanim merakla takip ediyorum sizi. Ankarada oldugum için daha dikkatle izliyorum :) bende 6 haftalık hamileyim 2. Bebisime, hala Dr kararı veremedim. Sizin doktorunuz kim, tavsiye eder mısınız? Güzel haberlerinizi bekliyorum.

AYÇA dedi ki...

Veeeee son 1 gün.... Yarın seninleyi(z)m... Kapının önünde dua eder olacağım.

esra dedi ki...

selam,
şu araba yataktan aldınızmı??? oğlumda istiyor da, bende fikir alayım dedim.aldıysanız markası vs. neler..

sevgiler

Sermin dedi ki...

merhaba esra
evet aldık ama yeni modellerinden aldık beyaz olandan. eski siyah ve kırmızı olanlar gıcırdıyormuş.çınar çok mutlu. tek sıkıtım biraz büyük bir yatak fazla yer kaplıyor. ben memnunum şimdilik hatta çilek mobilyada bayagı indirim var su ara.