24 Haziran 2009 Çarşamba

Karaoğlan









Tam bir sokak çocuğuyuz artık.

Dizlerde düşüp kalkmaktan yara izleri, kolların bir kısmı amele yanığı şeklinde daha esmer, güneş altında kalmaktan iyice bronz ya da kara desem daha doğru olur. Eve girmez, dolaşır durur. Ya elinde hortum bahçe sular, ya dedesinin bahçesinde domates, salatalık yolar, toprakla oynar, taşları ağzına alır, atar ya da parkta kendinin 5 katı büyüklüğündeki paslı kaydırağa boyuna posuna bakmadan tırmanmaya çalışır.

Ya da sahilde denize doğru koşup durur sürekli. Ben alır kuma getiririm, o tekrar koşar denize. Gören atlayıp yunan adalarından çıkacak sanır. Öyle bir cesaret, kendinden emin surat ifadesi.

Neyse ki ablamız geldi de biraz daha duruldu. Aba aba diye koşturup duruyor peşinde. Benim yüküm daha da azaldı.Onunla oynamaktan çok mutlu.

Bu arada ağlarken anneanne diyor. Ben kızınca anneannesi onu kurtarsın diye anneannneeeeeeee diye ağlıyor. Bakalım dönünce kimden yardım isteyecek.

Geceleri ise memmeee diye vızıldıyor. Bu da yeni çıktı. Geceleri emzirmiyordum ve emzirmek de istemiyorum alışkanlık olacak diye. Ama gündüz alması gereken kaloriyi almadığı için gece emmek istiyor.

Yarın gece dönüyoruz. Eski düzenimize kavuşacağımız için mutlu ama buradaki sereserpelikten ayrılacağımız için de mutsuzum. Tabii bir de Çınar babasına kavuşacağı için seviniyorum. Unuttu mu, ne yapacak diye meraktayım. Ben de özledim tabii :))
Karaoğlan ve ben dönüyoruz yani....


Posted by Picasa

22 yorum:

Burcu dedi ki...

Yupppiiii..... Ben de Arda da çok özledik karaoğlanı. Gelin de Çınar anlatsın tatil maceralarını Arda'ya... İyi yolculuklar..

Naile dedi ki...

karaoğlanın boynundan öpesim geldi. Ankaraya giderken Antep'de bir uğrayıverin en iyisi siz :P

Ayça dedi ki...

Sokaklardan eve girmeyecek bu çocuk. Alıştı dışarıda oynamaya açık havaya .Ankara da ne yapacaksın :) Yolunuz açık olsun.

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

tuna da bana kızınca "ded-dede" diye ağlıyor. kime şımaracaklarını ne çabuk keşfedşyor sıpalar
bizimki de babayı bayadır görmüyor. ben de çok merak ediyorum hatırlayacak mı diye. sen uzman olaraktan söylesene, teorik olarak bu yaştaki çocukların hafızası nasıl olur? genellemeler imkansız tabi de, yani normali nedir hocam bu işin?

Hülya dedi ki...

bizde yeni geldik sayılır ankaraya.benim kızda tatilde alışmış serseriliğe hala eski moda dönemedik sürekli sokaktalar anneanneyle..size iyi yolculuklar...bu tatlı yakışıklı karaoğlanı da çokça öpüorum...

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

gelin gelin canımartık hep tatil de olmaz ama sonra alışır ki zaten alıştı :))

anneee denizzz der durursunuz artık:))

öptükkk....

Birben dedi ki...

son fotoğraftaki göbişe hasta oldum ben:)

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

sermin haberin olsun ben bu kuzunun her yerini yer bitiririm :)

esininbebekleri dedi ki...

serseri seni özledim yaa...

gezicini dedi ki...

gelin gelin özledik... iyi yolculuklar...
sevgiler
gorki

Adsız dedi ki...

merhaba
sizi mother&baby sayesinde tanımış oldum.ben de ankaradayım.kızım melisa 14 nisan 2008 doğumlu.en kısa surede tanışmak dileği ile.tüm resimler çok güzel çıkmış.yazılar ise sanki benim iç konuşmalarımın yazıya dokulmus hali..o nedenle cok sevdım. meral ve melisa.

Anne İş'te dedi ki...

sEVGİLİ sERMİN;
BU KARAOĞLAN NASIL TATLI BİRŞEYDİR BÖYLE(MAŞALLAH,MAŞALLAH)HAYIRLI YOLCULUKLAR...

bilgen terapisi dedi ki...

oh walla yaaa.. hemen de(!) dönüyosunuz.. bi daha ne zaman bu tarafa gelceniz kimbilir:( ama iyi tatil yaptınız şakamaka ana-oğul.. süpersiniz.. öpüyorum sizi..

Sermin dedi ki...

Burcucum geldik sonunda. hemen bir buluşma ayarlıyoruz.

Nailecim yolumuzun üstü ya da yakınımızda olsaydınızz hiç durmam gelirdim valla.

Sermin dedi ki...

Ayça gezmek için bahanemiz var işte.. alıştı napiiim ;)

Hülyacım hatırlar merak etme. Çınar 5 dk sonra babasıyla eskisi gibi oldu. İlk başta bi kal geldi çocuğa önce

Sermin dedi ki...

Yağmurcum çıksınlar gezsinler boşver. biz de öyle değil miydik eskiden. hep sokaklarda.

Yasemincim daha bir de babamızla tatilimiz var :)

Sermin dedi ki...

Birben müteahhit göbeği o ;))

Elçincim hani ne zaman gelip de yiyeceksin?

Sermin dedi ki...

Esiiiiin geldim anacııım. bizde össsledik.

Görkem herkes gelsin de bir toplanalım.

Sermin dedi ki...

Meral hoşgeldin. Bebişler buluşurken seni de bekleriz. Melisa'ya sevgiler.

Dijlecim sağol. Ben de bugün Ezel'in fotolarına bakıp ne kadar büyüyüp tatlılaştığını düşündüm.

Sermin dedi ki...

Bilgencim bir ara İzmir planımız var. İnşallah sana uğrayacağız. mucks.

bilgen terapisi dedi ki...

çooookkk sevindimmm!! umarım aksi bir durum çıkmaz. dört gözle bekliyorum. hatta önceden haber edersen izin bile ayarlarım;) süper olacaakk!!

Adsız dedi ki...

mutlaka geleceğimmm..buluşma zamanı ve yeri için haberlerinizi bekliyorum.meral ve melısa 19.04.2008 ankara