8 Ekim 2012 Pazartesi

Bir Ses, 3 soluk

6 ay önce yeni yaşımız bize sağlık getirsin dileklerinizi alıp ortadan kayboldum. Bir sürü mail aldım, iyi misin, yaşıyor musun diye soranlar. Burdayım, yaşıyorum, iyiyim. Çoook şükür.
Çınar doğumgününden hemen sonra hastaneye yatmayı gerektiren, adını bile anmak istemediğim şüphelerle hastaneye yattı. Tedavisini oldu, çıktı. O günleri tekrar hatırlamak istemediğim için hiç detaya girmeyeceğim. Ömrümün en kötü günleriydi desem...

Ondan sonra da yazasım gelmedi hiç. Soğumuştum bayağı. Zaten bırak yazmayı, bilgisayarın başına oturacak vakit bile bulamadım. Hala da devam ediyor. 2 çocuklu hayat gayet koşturmacalı devam ediyor. Hem çoooook güzel hem çoooook zor. 

Çınar cephesinde durumumuz daha iyi. Artık 1 yaşını dolduran Irmoş'la oynamayı çok sevdiği için kıskançlıklarını biraz dizginledi.  Kreşten eve gelir gelmez hemen kardeşini soran bir abi, abisinin sesini hatta adını duyduğu anda çıldıran bıcırık ile tatlı 2 kardeş oldular.
1 yaş tahlili için kan alınırken alnından şapır şapır terler akıtan hatta bir süre sonra üzüntüsünden ağlamaya başlayan bir abi oldu benim minik ördek. Kardeşi aşı olacağı gün benden daha çok stres olan hatta "Anne nolur kardeşimi aşıya götürme, canı acıyacak" diye ağlayarak beni şaşırtan performansıyla hem hala çocuk hem abi işte bizimkisi.

2 çocukta en önemli denge ise büyük olanın hala çocuk olduğunu unutmamak. Başarıyor muyum bilmiyorum, gayretlerim büyük ama.

Otelin çocuk klübünde hazırladıkları gösteriden
 
 
Irmoşa gelince. Geçen hafta yaşını kutladık. 1 yaşına kadar ona hep Sakine dedik. Ne zaman tatile gittik geldik, Irmak'la gidip başka bir çocukla döndük sanki. Diş midir ne zıkkımdır o kadar zor çıkarıyor ki haftalarca süründürüyor. Artık ona Sakine demekten vazgeçtik. Geçici bir dönem biliyorum ama bana günler çok zor geçiyor.

Irmoş'a başlarsam uzun sürer. Ama şunu anladım ki insan çocuk büyütmenin zorluklarını unutuyor da ondan 2.çocuğa karar veriyor.

Neyse Irmoş ve abisinin hem ne kadar benzer hem de ne kadar farklı 2 çocuk olduğunu büyüdükçe daha da iyi anlıyorum. Ama diyorum ki iyi ki, iyi ki olmuşlar. İyi ki onlar benimler. ( Çok mu bencilce oldu??) Seviyorum sizi bebelerim benim!!!



20 yorum:

Seyhan dedi ki...





Çınarcığıma çok geçmiş olsun.. Irmak kuzusunun dişleride kolaycacık gelsin.. Özletmeyin kendinizi:)

gezicini dedi ki...

çok şükür görüştürene:-) sağlıklı güzel günleriniz olsun inşallah!
sevgiler
gorki

AYÇA dedi ki...

Sermin, her gün görüşmemize rağmen yazılarını özlemişim.
Bir de siz yazarken, sizi özlüyorum.
Bu hafta içi acısını çıkaracağız ama değil mi :)

Burcu dedi ki...

Bir daha yazmıycam dediğinde dayanamazsın demiştim hatırlıyor musun? :)İyi ki geri döndün, özlemişin bir çırpıda okunası yazılarını, ama biraz daha uzun yaz da merakla beklemeyelim bundan sonrakileri.. ;)

Unknown dedi ki...

Sermin, yakışıklı Çınar'a çok büyük geçmişler olsun öyle içim titreyerek okudum ki, yaşadıkların film şeridi gibi geçti gözümün önünden. Adı bile geçmesin bir daha hiç..
Irmak'a nice sağlık dolu yıllar. tüm güzellikler sizin olsun.

Tarkanın Annesi dedi ki...

Çok geçmiş olsun gerçekten Allah onları bizden bizleri onlardan ayırmasın ve sağlık versin tek dileğim bu sağlık gibisi yok şu hayatta.

terspabuclar dedi ki...

ikisinede 41kere maşallah gelmiş geçmiş olsun kendinize iyi bakın

annesiningülü dedi ki...

allah sağlık versin bebelerine hep :)

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Hoşgeldiniz Sermincim, çok özlmiştik sizi..
Çok çok geçmiş olsun. Umarım tamamen geçmiş bitmiştir. Çok öpüyoruz sizi, ara vermeyin artık ;)

Itır dedi ki...

Çook geçmiş olsun Sermin...bir daha uğramasın ne ise o zıkkım..

Özledik bu arada..Öperim cüceleri :)

Ayça dedi ki...

Blog böle bişey demekki. Uzun zamandır yazı olmayınca insan merak ediyor işte. Garip di mi! Bebelerinle sağlıklı mutlu yılların olsun Sermin. Yazıyı okumak beni mutlu etti. Öptük sizi.

Sermin dedi ki...

Seyhan
sağol canım. biz de dişleri hasretle bekliyoruz. umarım :)

Görkem
Teeşkkürler canım. görüşemiyoruz ama :(

Sermin dedi ki...

Ayça-Burcu,
Umarım devam ederim. Yazasım da var da kendimi pek bir acemi hissettim ayol :) Sağolun.

Sermin dedi ki...

Tuba,
Umarım canım. Hiçbirimizin evladı o hastalıkların ismiyle aynı cümlede anılmasın. öptüm tontiş adamı

Sermin dedi ki...

Tarkanın Annesi,
Doğru dedin en önemlisi sağlık. Ötesi boş.

Ters Pabuçlar,
teşekkürler teyzesi :)

Sermin dedi ki...

Bahar,
Amiiin.. hepmizin bebelerine hepimizin.

Emine,
Sagol canım. ben de sizleri ve youmlarınızı özlemişim. Burdayız bakalım :)

Sermin dedi ki...

Itır,
Biz de özledik. Ben takip ettim sizi hep her ne kadar yorum yazmaya yetecek kadar gücüm olmasa bile. sevgiler.

Ayça,
Gerçekten şu blog alemi çok garip. Hiç tanımadan herşeyini bilmek, sanki yıllardır tanıyormussun hissi. Değişik!!

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

çınarişkoma cok geçmiş olsun. ırmak cok şanslı bir kızçe. çook sahiplenen, bal kupu bir abisi var cunku. operim ikisini de

Adsız dedi ki...

merhaba sermin abla çınar çok tatlı çok şeker bir çocuk çok sevdim onu çınara facebook sayfası açabilirmiyim tabi izin verirseniz bide facebook adresiniz varsa link atabilirmisiniz şimdiden teşekkürler :)

► Hobihane ◄ dedi ki...

Rabbim hiç ayırmasın sizleri...