23 Şubat 2012 Perşembe

Bu işte bir yanlışlık var


... Cidden.. Biri 5 aylık biri 4 yaşında iki çocuktan büyük olanının daha "olgun" davranması beklenirken bizde bu durumlar başağı durumda.


Mesela;
Irmak bazen sabaha kadar deliksiz bazen sadece 1 kez uyanıyor geceleri. Çınar sabaha kadar 4,5,6... kez kalkıyor. Tutturabildiğine.

Irmak gece uyandığında ağlamıyor, tısıldıyor kendi kendine ıkınıp, sıkılıyor. Çınar geceleri uyandığında "anneeeeeeeee" diye höykürerek ağlıyor.

İyi tarafı var bir de. Çınar 9.30'da yatıyor. Bebek olanı ise 10.30'da yani abisinden geç gece uykusuna geçiyor.

Irmak ağlayan bir bebek değil. Doğduğundan beri ağladığı sayılıdır. Çınarsa gün içinde ota, ..ka herşeye ağlar oldu. Evde ağlayan bebek olan değil dana olan.


Irmak kendi kendini oyalayabiliyor. Önüne koyuyorum 1- 2 çıngırak, sesli oyuncak, onlarla uzun uzun oyalanıyor. Oyuncak yoksa bile beni seyrediyor. Sadece yalnız kalmayı sevmiyor. Hemen söylenmeye başlıyor.


Irmoşumu uykusu gelince yatağına yatırıyorum, çıkıyorum. Çınar'da da öyle yapıyorum ama uykuya dalana kadar 50 kez çağırıyor bizi. Süt içecektim, perdeyi örtmedin, muz yiyecektim, birsey soracaktım, üstümü örtme......

 İşte bundan diyorum, bir yerlerde bir yanlışlık var diye!

25 yorum:

Unknown dedi ki...

çok tatlılar maşallah canım benim,
oy kıyamam ben o suratını buruşturan Irmağa,zeytin gözlü Çınar abiye,
kınkançlık oluyordur mutlaka,karışıklık yok,normal bence,
güzel bir gün diler Şeri,
sevgilerimle...

Seda dedi ki...

Oyle yada boyle ne guzel dunya tatlisi iki yavru, Allah bagislasin... Mink cook tatli o yatagindaki gülüş hele süper. Bir de Çınar cok yakışıklı olacak büyüyünce, o zaman daha zor olmasın işler ;))

Burcu dedi ki...

Harcamışsın Çınarcığımı bir çırpıda be Sermin. Onun işi daha zor, kralken tahtı sallanmaya başladı. Ya Irmak da sessiz sakin bir bebek olmasaydı?? Bu işte bir doğruluk var postunu yazmaman daha iyi bence zira huysuz bir bebekle uğraşmak huysuz bir abiyle uğraşmaktan daha zor :)

Unknown dedi ki...

Sermin, seni okumaya korkuyorum desem :) 2. Çocugu cok istiyorum, basima gelebilecekler beni korkutuyor :)

AYÇA dedi ki...

Resimlerden gözlerimi alamadım. Aksam mercimeği mincirmaya geliyorum.
Biri börek mı dedi ????? :pppp

terspabuclar dedi ki...

yerim o çınarın kara bilye gözlerini:)
ırmak kızın totosuna da bi şaplak:P
kolay değil sermin düşünsene eve bi kuma geliyor bi süre alıyor onun adını kardeş koymak
insan ne tepkiler vermez ki

ikibocekbircicek dedi ki...

afferin ırmağa ... maaşallah :)
ama bu çınar çooook tatlııııııı ne yapsa affola :D
sevgiler .. blogunuzun ve tatlı yavrularınızın yeni takipçisiyim..

annesiningülü dedi ki...

iki çocuklu ailelere bayılmaya başladım :)
başıma aynılarının geleceğini bile bile bu yola baş koydum ;)

Itır dedi ki...

Sermin bizde de gece uyanan, gün içinde 500 kez ota b.ka höyküren, işleri yokuşa süren dana olanı..bir de fena kıskançlık ve eşya kapışma başladı biz de..son postumu oku bak, pek fena! :(

bir yandan da danalara da fena his yapıyorum. mesela senin fotolardaki danada da zaman zaman benim dana da gördüğüm o buğulu, mahsun bakışı gördüm ve içim cız etti..neyse seni daha fazla doldurmayayım :-)

ayak fotosu muhteşem, zaten fetiş alanıma giriyor ;)

Seda dedi ki...

Maşallah diyin Irmoşa annesi,nazar değmesin inşallah..abisinide gördüm Dermir'in partisinde gayet sakindi ama..

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Hiç şikayet etme Sermin, Burcu çok haklı :) Maşallah Irmoş'a, fotolara bayıldım yine..

Sen Gelince dedi ki...

Bak şimdi Irmak'la ilgili yazdıkların beni cesaretlendirdi:)

Ela dedi ki...

Yeni başladım bloğunuzu takip etmeye ve uzun zamandır yeni bir post girmenizi bekliyordum. Çınar ve Irmak'ın güzel fotoları ve tatlı hikayelerinden hoşlananlardanım bende. Anne olmanın ne kadar zor olduğunu ve annelerin niye bu kadar özel olduğunu da tekrar farkediyor yazılarınızla insan...

HÜLYA ÇAVDAR dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
HÜLYA ÇAVDAR dedi ki...

Ahh işte annelik insanın bazen kendini unutmasıdır. Allah kolaylık versin diyorum tatlı kuzularınla neşeli günler huzurlu geceler (bebek bezi sloganı gibi oldu biras :)

Unknown dedi ki...

Öncelikle Irmak'ın o ayaklarını yiyesi geliyor insanın. İkisine de maaşallah, maaşallah. Benim de 5,5 yaşında bir oğlum ve karnımda 36 haftalık bir kızım var. Senin blogunda geleceğimi mi görüyorum nedir?! İnşallah kızım uslu olur derken yanlış mı yapıyorum acaba? Belki de oğlum için temennilerde bulunmalıyım, ne dersin

Sermin dedi ki...

SEvgilerimle
Yok aslında kıskançlıktan yapmıyor. yaşının getirdiği davranışlar ama kardeşten sonra bu davranışları biraz törpülendi tabii.

Seda
Valla o zaman zorluğunu kendi çeksin ya da kızlar çeksin ;)

Sermin dedi ki...

Burcu
Yine de çok ağlayan bir çocuk değil Çınar ama çok inatçılaştı bu ara. benim dediğim dedik modunda. bazen kendimde güç bulamıyorum mücadele etmeye. ama sen de berk'i harcama lütfen. gayet sakin o da. arada bir ağlayacak o kadar da olsun.

Sermin dedi ki...

Bahar
Aksineeee kesinlikle beni okuduktan sonra 2.çocuğa karar verin derim.. çok güzel birşey çooook. çınar'ın bu davranışlarında ırmak'ın oayı büyğk tabii. dikkat çekmek çin yapıyor ama yine de bunun temel sebebi benim. benim gerginliğim ona dayansıyor. korkmayı hiiç bence yapmamaktan korkun.2.çok farklı geliyor insana.

Sermin dedi ki...

Ayça
yok ben senden umudu kestim. geleceğim diyorsun sonra gelip cee yapıp gidiyorsun :((

Ters Pabuçlar
Haklı tabii kocaların eve bir kuma getirdiğini ve herkesin ona amaaan ne tatlı, agu bugu diyip öpücükler yağdırdığını düşününce düşünsene. yolarım valla :)

İkiböcekbirçiçek
Teşekkürler :) ben de hemen sizi ziyarete geliyorum o zaman.

Sermin dedi ki...

Bahar
Kesinlikle o yola baş koy. Koymamak hata. Muhteşem birşey. Bunlar tatlı yorgunluklar hep.

Itııııır
Sorma!! O bakış değil mi beni bitiren. O çok fena bir his ama.
Ben de ne çok ayak fotosu çektiğimi farkettim geçen. sanırım ben de fetişist oluyorum :)

Sermin dedi ki...

Seda;
Ev dışında genelde sakindir ama işte her horoz kendi çöplüğünde ötermiş misali bizimkisi.

Emine
Ama ben de bunalıyorum bazen :((

Özlem
Sen hiç bekleme. Bak oyun grubuna yetişsin diyeceğim ama yine de 2.parti bebeklere yetiş bari. sen gel bize de anlayatım sana. Çok güzel birşey Özlem yaa. Valla 3.yü bile isterim hamilelik olmasa.

Ela
Teşekkür ederim. Darısı tüm anne olmak isteyenlere diyelim. Hemen blogunu ziyaret ediyorum ben de.

Sermin dedi ki...

Hülya
:)) güzel bir slogan. annelik kendini tamamen unutmaktır. çocuklarının sakin ya da huysuz olmasına gerek yok. her halukarda tüm enerjini, vaktini onlara harcıyorsun. olsun ben bundan da zevk alıyorum ama :)

Burcu
Kesinlikle!! 2 çocuklu hayatta zorlayan 2.çocuk olmuyor zaten. ilkinin kıskançlık sonucu geliştirdiği yeni huysuzluklar ve 2'sine vakit ayırmakta zorlanmak. yoksa 2 çocuklu hayat çok güzel. bebişini sağlıkla kucağına al diyorum belki çoktan doğum yapmışsındır.

Unknown dedi ki...

2 çocuklu hayat aynen de dediğin gibi. Bizde de durumlar aynı. 9 aylık oğlumun gıkı çıkmazken, 2,5 yaşındaki kızım ciyak ciyak gün içinde.
Ama ne tatlılar değil mi?

LeylaK dedi ki...

Hay maşallah ne kadar güzeller....