23 Kasım 2010 Salı

Çünküüüü

Soruyorlar neden blogu güncellemiyorsun diye.
Cevap, çok yoğunDUMMM, keyfisizdim, yazasım gelmiyorDU.
Ama işten ayrıldım.
Hızlı başladı, çabuk bitti.

Neyse buradayım yine. Çok ama çok rahatladım. Aşırı stres, başka problemler....2 ayda 2 yıl çalışmış gibi yıprandım.

Hepsi bitti, gitti...Şimdi başka projelere hazırlanıyorum.

Bakalım...

Bakıcı ablamız, Çınar ve ben üçlüsü olarak evdeyiz yine. Gerçi mümkün metrebe dışarıdayım ama en azından o psikolojideyim.

Çınar'la beraberken ardı arkası kesilmeyen sorularına cevap vermekle meşgulüz. Tüm soruların ilk iki kelimesi şunlardan ibaret: "Peti neden?"

Küçükken annem çok konuşmamdan, çok soru sormamdan şikayet ederdi, hatırlarım. Hep şu cümlesi kafamda yer etmiş : "Kızım soru yağmuruna tutma beni."

Çenemden şikayet ettiği zamanlarda  "Allah sana senin gibi bıt bıt çeneli bir çocuk versin inşallah, o zaman anlarsın beni. "derdi.
Şimdi anlıyorum anacığım seni.

Çınar ve benim aramızda geçen mini bir diyalog:
Ç-Anne, dedem bana neden çikota aymış?
A.- Senin yemen için.
Ç- Peti neden benim yemem için aymış?
A- Çünkü sen çikolatayı seviyorsun.
Ç- Petiiii neden ben çikotayı seviyoyum?
A-Tadı güzel olduğu için.
Ç-Petiiiiii neden çikotanın tadı düzel?
A- Çünkü onu pişiren amcalar içine lezzetli şeyler koymuşlar.
Ç- Peti neden ondan koymuşlay?
A. Çocuklar sevsin diye.
Ç-Petii neden çocuklay sevsin diye, çocuklay çok mu tatlılay?
A. Evet oğlum..
Ç. Petiii neden çocuklay çok tatlılay?
A-.....................
Ç-????????????





26 yorum:

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Çınaaarr..Peti sen neden bu kadar tatlısın? :))
Öpüyorum bal yanaklıyı...

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Peti annesi ben bunun o kadife ceketini yesem ne olur :)

bayıldım tarzına ..bu şimdiden böyleyse ilerde düşünemiyorum giyim konusunu :)

Esin dedi ki...

Şermin hayırlsı olsun,nasıl mutluysak öyle yaşamak gerek ...

Naile dedi ki...

ay şirinim benim yerim onu ben

Burcu dedi ki...

Aynı sorular, aynı bitmek bilmeyen "neden anne??"ler.. Bazen o kadar bunalıyorum ki "bilmiyorum oğlum" diye kestirip atıyorum yapmamam gerektiğini bildiğim halde. İş konusunda da Çınar'ı göndereceğin kreş konusunda da çok çabuk kararlar verip çok çabuk vazgeçtin hakkaten. Hayırlısı herşeyin..Evde oğlunla böyle daha mutluysan ve tabii ki o da, böylesi daha iyi bence...Çok özledim sizi, çok çok çok...

Unknown dedi ki...

o zaman ben o kalem pantolonu kadife ceketi yanıma yaklaşmayan tavrına haline aldırmayıp tek lokmada yutsam ne dersin Çınar efendi?
Haydiiii cevap ver bakalım :)

Unknown dedi ki...

Bu dönemin çocukları aynı sanırım, bizde de sorular bitmek bilmiyor :)) İşsiz yeni hayat hayırlı olsun, iyi gelmiştir :))

Sen Gelince dedi ki...

Sermin'cim aynı benim çocukluğum:) Nilsu da çok geveze ama soru olayı henüz başlamadı. Çınar o ceketiyle, kotu ve ayakkabılarıyla nasıl yakışıklı, nasıl tarz olmuş öyle:)

Seyhan dedi ki...

Allahım bu ne karizmadır böyle...

Anne İş'te dedi ki...

Hayırlısı olsun Sermin'cim..Ve Çınar petiiii neden sen bu kadar tatlı ve cinsin:))

Sermin dedi ki...

Emine, Elçin, Naile,Funda,Seyhan, Dijle Çok teşekkür edeiyorum Çınar2ın adına..
Behzat Ç. dediler ona bayramda. Ceket ve uzun saçlarıyla :)))

Sermin dedi ki...

Esin, Bahar sağolun. Yani evde olmaktan çok mutlu muyum anlayamadım henüz. ama çalışacağım hemen evde kafayı yerim yoksa

Sermin dedi ki...

Burcu yaaa biz de özledik. Yarın ya da öbür akşam buluşalım???

Özlem yakındır sabret. 2,5 'tan sonra başlıyorlar. :)

Adsız dedi ki...

Merhaba,sakıncası yoksa Çınarın ayakkabılarını nerden aldığınızı öğrenebilir miyim? Süper duruyorlar :)

Sermin dedi ki...

Zara'dan almıştım. sağolun

R. Berin Tuncel dedi ki...

Sermin Hanım, dönmenize sevindim. Blog adına :) İş için hayırlısı olsun tabii. Benim oğlum da bir dönem bunu yapıyordu "öyle işte" diyip susuyordum, zamanla o benden bıktı :)) Tabiki anlamlı sorularına cevap veriyorum ama abarttığında "öyle işte" işe yaradı. Sevgiler :))

AYÇA dedi ki...

Cuma bulusalim mübarek gün :) yaaa yasasın buluşuyoruz dı mı???
Cekete bittimmmm. Dediğin kadar varmış.
Peti biz de birbirimizi ozlediysek neden buluşmuyoruz ???
Burcu beni de özledin dı mı? sazan gibi atladım ama :) bak bak sevimliyim dı mı hııı??

elif ada dedi ki...

Sermin, o ceket nasıl yakışmış Çınar'a. Çok büyümüş, nasıl uzamış. Özledik sizi hem de çok. Görüşsek artık da ben, bu minik adamla biraz sohbet edebilsem

Sermin dedi ki...

Sirar
Tıkandığım noktalarda "bilmiyorum" diyorum ben de. o an hayal kırıklığı yaşıyor ama bir yerde nokta koymak gerekiyr bazen. bazı şeylerin açıklaması olmadığı öğreniyorlar böylece.sevgiler

Sermin dedi ki...

Ayça. yer: her zamanki yer.
muhabbet: her zamanki muhabbet, sadece 1 eksikle

Sermin dedi ki...

Umurcum hepsi kocaman oldu. resimlerden takip ediyoruz ancak. yazık halimize :(

nehirineylemleri dedi ki...

Çok tarz bi çocuk annesi bu:)

Adsız dedi ki...

meraba..tesadüfen rastladım bloğuna ve çok ilgiyle okuyorum çünkü benim oğlumun adı da çınar..benimki de 2850 gr ve 47 cm doğdu..(şu an 6 aylık)..ben de küçükken çoookk soru sorar ve insanları bezdirirmişim ve meraklı bakışlarından anlıyorumki oğlum da öyle olacak:)
bu kadar ortak yönden sonra senin çınar'ın hakkında yazdıklarını, onun yaptıklarını benim çınar'ım yapmış gibi okumamam, heyecanlanmamam mümkün mü:)
ne diyeyim, ikimize de çınarlarımızla mutlu mesut bi ömür istemekten başka..

Sermin dedi ki...

Nehirineylemleri Teşekkür ederiz teyzesi :))

Sermin dedi ki...

SEvgili Çınar'ın annesi. Tanıştığımıza çok memnun oldum. Yazdıkların beni çok mutlu etti.Güzel dileklerine katılıyorum. Çınar'ın en tatlı zamanları şimdi. 6 aylık tombiş bir bebiş olduğunu tahmin ediyorum. her anları güzel ama o zamanları ayrı bir özlüyorum.
Umarım Çınar da benim Çınarım gibi mutlu bir çocuk olur. her zaman bekliyorum.
sevgiler

Nuray dedi ki...

Bu nasıl güzel bir giyim tarzıdır...Bayılıyorum böyle giydirilen erkek çocuklarına...Annesi zevkine sağlık...