21 Ekim 2008 Salı

Teşekkürler Simoş'um!




"Simoş'uma ve ayrıca Serbay'ıma da teşekkkür ederim. Neden mi?"
Öncelikle küçücük başıyla örgü örmeyi öğrenip Çınar'a bu güzel atkıyı ördüğü için.Rengi ve kusursuz örgüne bayıldım.
Çınar'la güzel güzel oynayıp ona da değişik birkaç gün yaşattığınız için."



Bu aralar vakit jet hızıyla geçiyor sanırım. Büyük bir koşuşturmaca içindeyiz oğlumla.
Geçen hafta babamız yine bizi bırakıp şehir dışına çıkınca oğlumla beraber teyzesinde kaldık. Çok güzeldi.
Ortamı yabancılamadı ve kimseye gidince ağlamadı. Özellikle Simay'da gözünü ayıramadı. Teyze ana yarısıdır dediklerinden olsa gerek teyzesiyle pek bir kaynaştılar.

Simay Ablası onunla ilgilenirken büyük çocukları olanları düşündüm. 2. çocuğu büyütmesi rahat olurmuş. Ama özellikle ilki kız olursa.
Benim de böyle büyük bir çocuğum daha olsaydı Çınar'ı oyalarken ben de pek çok şey için vakit kazanırdım diye iç geçirdim.Bunun için daha erken yaşta ilk çocuğu yapmak lazımdı sanırım. Artık iş işten geçti. 2. çocuk için de Çınar'ın 8 yaşına gelmesini bekleyemem artık. O zaman 40'a merdiven dayamış olacağım :(((
Bazen keşke daha erken anne olsaydım diye düşünmeden edemiyorum.
Posted by Picasa

5 yorum:

Burcu dedi ki...

Bence sen 2.yi de biran önce yap da beraber büyüsünler Çınarla.. Bak Çınar da abi olacak yaşa geldi nasıl olsa :)

bilgen terapisi dedi ki...

8 yaş da neyin nesi ya arkadaşım yapma. nerdn çıktı o? ben ilk egemen i doğurduktan sonra 3 yaş olmalı dedim. 3. yaşını kutladığında doğmak üzere ya da doğmuş olmalı dedim. ama tabi hayat.. yine de fikrim aynı arkasındayım. şimdi de emeklilik bebği diyorum kısmetse:) 35 e kadar yolu var. kısmet seneler ne gösterecek. düşünmeni tavsiye ederim. yoksa sen kaytaracaktın da planlarını mı bozduuummm:(
sevgiler..

Sermin dedi ki...

Ben zaten istiyorum da yaşa karar veremedim. yani 3-4 yaş geç ama 8 en ideali demek istedim. aslında en güzeli seneye tekrar hamile kalıp 2.yi aradan çıkarmak ama o da yürek ister.

Naile dedi ki...

Sermin Çınarcığın 7. ayı kutlu olsun. 1. yaşına koşup annesinin kucağına sarılıp "anne" diyerek girer inşallah.

Benim de 30 uma 1.5 sene kaldı ama benim 2. falan düşünecek hiç halim kalmadı.

Çınarın güzel yanaklarından öpüyorum.

Sermin dedi ki...

sağol nailecim.
ne güzel sen daha gençmissin. ben 31 oldum :((