2 Ağustos 2008 Cumartesi

ÇInar Tatilde-2

2 gün nasıl geçti anlamadık. Çınar bizi çok yormadı aslında. İyi ki gelmişiz dedik. Bunu bize söylettirense odamızın havuzun kenarında olması oldu. Sabah 7.30 kalkış, emiş, alt değiştirme ardından kahvaltı. Deniz kenarına gidiş, "Ay deniz soğuk mu ne, Çınar'ı denize soksak mı, sokmasak mı? Yok yok sokmayalım" diyip şezlonglara geri dönüş, orada gülüş, eğleniş şeklinde öğleyi ediyoruz. Sonra odada Çınar'ı uyutma operasyonunu başarı ile tamamlayabilirsek havuz kenarında keyif. Kamerasından onu gözleyerek öğleden sonraları havuza girip, şemsiye altında oturabildik. 2-3 saat uyudu fındığım. Arada uyandı, emzirdim tekrar uyumaya devam etti. Doktor ancak 4'ten sonra ve 11'den öce dışarı çıkmamıza izin verdiği için akşam 5 gibi deniz kenarına gittik ve orada deniz onu öyle bir çarptı ki, esintiyle beraber bayağı uyudu.Buraya kadar güzel geçti ancak akşam olup da duşlarımızı aldıktan sonra Çınar'ın anlam veremediğimiz ağlamaları ortaya çıktı. Dün akşam için ala carte restoranttan yer ayırtmıştık.Keyifli keyifli, süslenip püslenip gittik. Bir yandan Bodrum manzarası, bir yandan canlı müzik ve oğlumuzla keyif yapalım dedik ama Çınar müsade etmedi. Ne yaptık ne ettiysek içli içli ağlaması durmadı. Sonra anladık ki deniz, rüzgar, açık hava onu çarptığı için erkenden uykusu gelmiş. Arabasında dolaştırırken birden bire uyuyakaldı.Biz de o arabasında uyurken tavla keyfi yaptık, gezdik, dolaştık biraz, eski günlerdeki gibi.

Bu arada bütün yemeklere beraber gidip, sırayla yedik; çünkü birisinin Çınar'ı oyalaması lazımdı. Arabasında yatmak yerinde etrafı izlemek istediği için kucakta oturmayı tercih ediyordu beyefendi. Bugün kahvaltıda arabasının arkasını biraz kaldırdım, geleni geçeni seyretti, arada sırada oyuncak kelebeğine laf yetiştirdi :))
Dünden deneyimli olarak akşam başlayan ağlamasını bu akşam hemen arabasına yatırıp dolaştırmaya çıkararak son verebildik. Meğer gerçekten çocuğun uykusu geliyormuş. Uyku saatine daha 1.30 saat olmasına rağmen arabaya biner binmez uyudu. Akşam yemeğini rahatça yemiş olduk biz de.
Bugün Çınar'ı denize biraz soktuk. Pek hoşlanmadı. Çünkü deniz soğuktu. Su karnına gelene kadar iyiydi ancak karnına değince ağladı biraz. Biz de zorlamadık. Daha 1 hafta tatilimiz var. Didim'de su daha sıcaktır, orada deneriz bir de.
Sandığımızdan daha keyifli ve rahat geçti ilk otel deneyimimiz. Wow Bodrum Resort çocuklu aileler için oldukça uygun bir yer. Her yere arabayla gidebilmek için yollar yapılmış. Yemeğe, havuza denize falan giderken öyle kilometrelerce yürümek zorunda kalmıyorsun. Hep çocuklu aileler var. Belki daha önce gittiğimiz yerlerde de vardı da biz farketmiyorduk. Bu sene "algıda seçicilik" denen olaydan dolayı ilk önce çocuklu aileler dikkatimizi çekiyor. Otel öyle insan yığını şeklinde değil. Sakin, sukunet dolu bir tatil köyü, öğlen ve akşam animasyonları dışında.
Bugün, bir gün büyüyüp de havuzdan çıkmak istemeyeceği, çocuk klübüne gitmek isteyeceği günleri düşündüm. Sonra geçen sene bu zamanlar tatildeyken hamile olduğum için havuza giremediğimi, seneye girerim artık diye düşünürken 1 senenin ne kadar uzun olduğunu ve nasıl geçeceğini düşündüğümü düşündüm.Vakit ne kadar da çabuk geçiyor. Oğlumuz artık bizimle. Şimdi de büyüse de beraber yüzsek diye hayaller kuruyoruz.